UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Німецька мова (за професійним спрямуванням) (4 сем.) (133)

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра педагогічних технологій та мовної підготовки
Короткий опис навчальної дисципліни
Business-Deutsch – це динамічний навчальний курс ділової німецької мови, метою якого є оволодіння основами ділового мiжкультурного спілкування. Успiшна діяльність у галузі бiзнесу, як відомо, залежить від комунікативних навичок фахівця. Навчальний курс Business-Deutsch ознайомить вас із особливостями ведення ділової документації та ділового спілкування в Німеччині, допоможе опанувати діловий стиль німецької мови, розвине навички ділового спілкування, розширить межі ваших уявлень про німецьку культуру та сформуєте вмiння працювати в команді, що також є запорукою успіху в глобальному бізнес-середовищі сьогодні. Заняття проводяться у формі рольової гри, дискусії, дебатів, переговорів, проектів. Поєднання знань німецької мови та етикету й культури ділового мовлення допоможе вам конкурувати на сучасному ринку праці. Business-Deutsch ist ein dynamisches Training in Wirtschaftsdeutsch, der die Grundlagen von interkulturellen Wirtschaftskommunikation erlernen soll. Eine erfolgreiche Geschäftstätigkeit hängt bekanntlich von den Kommunikationsfähigkeiten der Fachleute ab. Business-Deutsch führt sie in die Besonderheiten der Geschäftsdokumentation und Geschäftskommunikation in Deutschland ein, hilft ihnen, den Geschäftsstil Deutsch zu beherrschen, die Fähigkeiten der Geschäftskommunikation zu entwickeln, ihr Verständnis der deutschen Kultur zu erweitern und die Teamarbeit zu verbessern, die auch ein der Schlüssel zum Erfolg in der globalen Geschäftsumwelt heute ist. Der Unterricht findet in Form von Rollenspielen, Diskussionen, Debatten, Verhandlungen, Projekten statt. Die Einheit von Kenntnissen der deutschen Sprache und Etikette sowie der geschäftlichen Sprachkultur hilft ihnen, sich auf dem heutigen Arbeitsmarkt zu behaupten.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
узагальнення та обґрунтування теоретичних особливостей міжкультурної комунікації та формування практичних навичок інтегрування до міжнародної команди, застосовуючи стратегії мовної і комунікативної поведінки з високим ступенем міжкультурної коректності. розвинути ефективні навички спілкування студентів з представниками різних культур на академічному і професійному рівнях.
Результати навчання
• аналізувати особливості різних корпоративних культур в професійних контекстах; • ефективно інтегруватись до міжнародної команди, застосовуючи стратегії мовної і комунікативної поведінки з високим ступенем міжкультурної коректності; • демонструвати обізнаність щодо базових засад, сучасних теорій, концепцій, технологій і методів у сфері міжкультурної комунікації; • досліджувати і аналізувати на іноземній мові особливості національних корпоративних культур.
Перелік тем
1. Geschäftsreise: 1.1. Bekanntschaft 1.2. Telefongespräch 1.3. Geschäftsbrief 1.4. Im Hotel 1.5. Im Restaurant 2. Etikette und geschäftliche Sprachkultur: 2.1. In der Firma 2.2. Vertrag 2.3. Die Anfrage 2.4. Das Angebot 2.5. Die Bewerbung 2.6. Versanddokumente 2.7. Bestellung 3. Geld 3.1. Zahlung und Rechnung 3.2. Urlaub und Ferien 3.3. Messen und Ausstellungen 3.4. Beim Arzt 3.5. Währungen und Kreditkarten 3.6. Im Kaufhaus 3.7. Geschäftspartner
Система оцінювання
Курс містить 3 модулі: Модуль 1 – 30 балів Модуль 2 – 35 балів Модуль 3 – 35 балів
Форма контролю
екзамен