UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Конструювання програмного забезпечення

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра інженерії програмного забезпечення
Короткий опис навчальної дисципліни
Патерн проектування — це типовий спосіб вирішення певної проблеми, що часто зустрічається при проектуванні архітектури програм. У даній дисципліні розглядатимуться принципи правильного та грамотного написання програмного коду.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Навчитися писати якісний програмний код.
Результати навчання
Знати особливості породжувальних, структурних та поведінкових патернів проєктування та вміти застосовувати їх на практиці.
Перелік тем
1. Базові принципи проектування. 2. Принципи SOLID. 3. Породжувальні патерни: - Фабричний метод / Factory Method - Абстрактна фабрика / Abstract Factory - Будівельник / Builder - Прототип / Prototype - Одинак / Singleton 4. Структурні патерни: - Адаптер / Adapter - Міст / Bridge - Компонувальник / Composite - Декоратор / Decorator - Фасад / Facade - Легковаговик / Flyweight - Замісник / Proxy 5. Поведінкові патерни: - Ланцюжок обов’язків / Chain of Responsibility - Команда / Command - Ітератор / Iterator - Посередник / Mediator - Знімок / Memento - Спостерігач / Observer - Стан / State - Стратегія / Strategy - Шаблонний метод / Template Method - Відвідувач / Visitor
Система оцінювання
10 лабораторних робіт по 10 балів
Форма контролю
залік