UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Міжнародна готельна індустрія

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна «Міжнародна готельна індустрія» висвітлює теоретичний матеріал щодо сутності економічних явищ і процесів в індустрії гостинності та їх взаємозв’язків, розвиває у студентів практичні навички управління підприємствами готельного господарства.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Ціллю вивчення навчальної дисципліни «Міжнародна готельна індустрія» є формування у студентів базових фундаментальних знань, вмінь та навичок щодо становлення та функціонування готельної індустрії на міжнародному рівні. В результаті вивчення даної дисципліни, студенти зможуть ознайомитись з історичними, організаційними, функціональними, правовими, технологічними особливостями існування міжнародної готельної індустрії.

Результати навчання

Результатом навчання є інтегральна компетентність:

здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у процесі навчання і в господарській діяльності суб’єктів готельного і ресторанного бізнесу, що передбачає застосування певних теорій та методів відповідної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні компетентності (ЗК)

ЗК6 - Здатність до аналізу і синтезу соціально-значущих проблем та процесів.

ЗК8 - Здатність аналізувати історичні події та процеси.

ЗК11 - Уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел.

ЗК12 - Уміння будувати комунікаційну мережу для обміну інформацією та зворотного зв’язку, вести кореспонденцію.

ЗК13 - Знання теорії та методології соціальної інформатики, інформаційнокомунікаційного простору, інформатизації соціальних комунікацій.

ЗК14 - Знання організаційно-функціональних, програмно-технологічних, лінгвістичних засобів системно-мережевої взаємодії та пошуку в документальноінформаційних системах.

ЗК15 - Знання з інформаційно-комерційної діяльності документальноінформаційних систем.

Фахові компетентності спеціальності (ФК)

ФК1 - Здатність застосовувати сучасні методи для аналізування тенденцій і перспектив розвитку індустрії гостинності; знання особливості функціонування закладів готельного та ресторанного господарства, курортів; форми управління підприємствами індустрії гостинності в Україні та світі.

ФК2 - Знання нормативно-правових актів, які регулюють діяльність підприємств готельного, ресторанного господарства, курортів; призначення та особливість проведення обов’язкової сертифікації готельних послуг.

ФК3 - Знання чинників, що впливають на типізацію підприємств готельного господарства за функціональним призначенням; знання сучасних підходів до класифікації підприємств готельного та ресторанного господарства України.

ФК7 - Уміння моделювати сервісно-виробничі процеси закладів готельного та ресторанного господарства, санаторно-курортних закладів і забезпечити їх апаратурне оформлення. ФК8 - Здатність вивчати та аналізувати потреби споживачів та забезпечувати високий рівень сервісу у підприємствах індустрії гостинності.

ФК9 - Уміння розробляти та розглядати пропозиції щодо впровадження інноваційних прийомів і методів праці, раціональних видів обслуговування споживачів; додаткових видів послуг.

ФК10 - Уміти організовувати і проводити роботи з удосконалення організації виробництва, впровадження прогресивної технології, підвищення якості продукції, ефективного використання техніки та інших ресурсів, підвищення професійної майстерності працівників.

ФК14 - Здатність моделювати технологічний ланцюг та уміння організовувати процеси виробництва, надання та споживання основних і додаткових послуг готельного і ресторанного господарства, курортів.

Перелік тем

1. Становлення та розвиток міжнародної готельної індустрії

2. Теоретичні основи готельної індустрії

3. Міжнародна готельна індустрія в структурі туристичної галузі

4. Класифікація готельних підприємств на міжнародному рівні

5. Класифікація готельних номерів

6. Форми організації в міжнародній готельній індустрії

7. Інновації в міжнародній готельній індустрії

8. Готельний маркетинг в міжнародній готельній індустрії

9. Інформаційне забезпечення та автоматизація в міжнародній готельній індустрії

10. Міжнародні готельні організації

11. Державне регулювання в міжнародній готельній індустрії

12. Захист прав споживачів в індустрії гостинності

13. Проблеми та перспективи розвитку міжнародних готельних мереж в Україні

Система оцінювання

Курсом передбачено 8 лекцій та 8 практичних занять, кожний вид занять оцінюється за 5-бальною шкалою: «5» – відмінний рівень, всебічне і глибоке знання матеріалу, вміння його використовувати на практиці; «4» – матеріал підготовлений на високому рівні, але недостатня активність студента на парі; «3» – посереднє знання основного матеріалу; «2» – знання лише окремих фрагментів основного матеріалу. Максимальна сума балів – 80. Додатково 20 балів можливо отримати, виконавши індивідуальне завдання з курсу.

Форма контролю
залік