Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Культура готельно-ресторанної справи
«Культура готельно-ресторанної справи» - це поняття про етикет, про професійну психологію сервісу, про комунікативні компетентності, типи споживачів послуг і взаємодію з ними; про етику сфери гостинності, корпоративну культуру та імідж підприємства; етику управління, моральність особистості; сутність, принципи та функції ділового етикету; правила поведінки за столом, правила користування столовими приборами та види сервірувань, правила поведінки обслуговуючого персоналу; види прийомів; стилі інтер’єрів.
Метою вивчення дисципліни «Культура готельно-ресторанної справи» є формування у майбутніх фахівців знань та вмінь про культурні та етичні особливості організації, системи і ведення готельно-ресторанної справи. Навчальна дисципліна сприяє розвитку професійних компетентностей. Для досягнення поставленої мети необхідно: сформувати у здобувачів етико-культурні компоненти ведення готельно-ресторанного бізнесу та обслуговування споживачів сфери гостинності.
У результаті вивчення дисципліни студент має знати, розуміти і вміти використовувати на практиці базові поняття з теорії готельної та ресторанної справи, організації обслуговування споживачів та діяльності суб’єктів ринку готельних та ресторанних послуг, застосовувати свої знання в різних професійних ситуаціях та відповідати за результати своєї діяльності.
1. Ретроспективний аналіз розвитку понять про культуру, етику та етикет. 2. Теоретичні аспекти професійної культури сфери обслуговування. 3. Професійна етика у готельно-ресторанному бізнесі 4. Моральне здоров’я колективу. Моральні засади управління колективом. 5. Норми поведінки керівника. 6. Професійна етика персоналу та управління конфліктами. 7. Професійний етикет у сфері обслуговування. 8. Вербальні засоби етикету ділового спілкування. 9. Невербальні засоби спілкування та їх класифікація. 10. Особливості етикету обслуговування в ресторанах. 11. Культура обслуговування у ресторанах. 12. Міжнародний етикет обслуговування. 13. Культура обслуговування у закладах гостинності. 14. Види прийомів. 15. Стилі інтер’єрів.
Усього 100 балів: Систематичність відвідування (лекції і практичні заняття) – 5. Активні роботи – 15. Самостійне опрацювання матеріалу – 20. Семестрове індивідуальне завдання – 20. Модульна контрольна робота - 20. Альтернативні завдання/додаткові виступи: реферат, доповідь, виступ - 20.