Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Світовий туризм
Навчальна дисципліна "Світовий туризм" дасть ознайомить студентів із станом, тенденціями і перспективами розвитку туризму у світі, зокрема у таких туристичних макрорегіонах, як Європейський, Американський, Азійсько-Тихоокеанський, Близькосхідний, Африканський; проінформує про діяльність міжнародних туристичних організацій; співвідношення попиту та пропозиції на світових туристичних ринках; допоможе визначити місце України на світовому туристичному ринку.
Ціль навчальної дисципліни - поглиблення знань студентів у питаннях методології організації наукових досліджень світових туристичних потоків, тенденцій їх формування та перспектив розвитку світового туризму.
Задачі навчальної дисципліни:
1. Опанування студентами базової термінології світового туризму.
2. Ознайомлення з діяльністю провідних світових туристичних організацій.
3. Вироблення навичок здійснення наукової роботи під час вивчення основних міжнародних туристичних угод та декларацій.
4. Оцінювання стану та перспектив розвитку туризму у туристичних макрорегіонах.
5. Визначення місця України на світовому туристичному ринку.
1. Називати та відтворювати основні положення законодавства у сфері туризму, національних та міжнародних стандартів з туристичного обслуговування.
2. Пояснювати особливості організації рекреаційно-туристичного простору.
3. Розуміння принципів і процесів щодо організації роботи суб"єкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем (адміністративно-управлінської, соціально-психолонічної, економічної).
4. Знати, оцінювати та аналізувати соціально-економічні процеси на мега-, макро-, мезо-, мікроекономічному рівнях.
5. Аналізувати рекреаційно-туристичний потенціал території.
6. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію.
1. Світовий туризм як економічний та соціокультурний феномен.
2. Становлення сучасних форм розвитку світового туризму у країнах світу.
3. Міжнародні туристичні організації.
4. Міжнародне туристичне право.
5. Статистика світового туризму.
6. Сутність та класифікаційні ознаки світового туристичного ринку.
7. Місце України на ринку світового туризму.
8. Світові туристичні макрорегіони (Європейський, Азійсько-Тихоокеанський, Американський, Близькосхідний, Африканський).
9. Державне регулювання світової туристичної діяльності.
10. Особливості формування туристичної пропозиції в умовах транснаціоналізації світової індустрії туризму.
11. Сучасний стан та перспективи розвитку найважливіших секторів світової індустрії туризму.
Максимальна кількість балів - 100.
Модуль 1 - 25 балів.
Модуль 2 - 60 балів.
Модуль 3 - 15 балів.
Виступи на семінарах - 5 балів. Підготовка презентацій - 7 балів. Виступи на лекціях - 3 бали.
Підготовка наукових статей, тез - 10 балів. Виступ на конференції, в науковому семінарі - 10 балів.