UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Комунікативні стратегії третьої іноземної мови

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра теоретичної та прикладної лінгвістики
Короткий опис навчальної дисципліни

Курс є продовженням дисципліни «Практика усного та писемного мовлення третьої іноземної мови». Навчальна дисципліна «Комунікативні стратегії третьої іноземної мови» також взаємопов’язана з такою дисципліною, як «Переклад» з основної іноземної мови.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни «Комунікативні стратегії третьої іноземної мови» є формування у студентів професійноорієнтованої міжкультурної франкомовної комунікативної компетентності. Основні цілі даного курсу зводяться до: ─ практичних (формування мовленнєвих навичок і вмінь та засвоєння лінгвістичних і соціокультурних знань); ─ когнітивних (розвиток когнітивних здібностей); ─ афективних (формування впевненості щодо використання мови як засобу комунікації та для перекладу, а також позитивного відношення до вивчення французької мови та засвоєння відповідної культури); ─ освітніх (розвиток здатності до самостійного пошуку та засвоєння нового матеріалу); ─ фахових (формування перекладацької компетенції); ─ соціальних (розвиток загальних умінь спілкування). Завдання:  розвиток мовної компетентності;  розвиток та вдосконалення навичок та вмінь професійно-орієнтованого читання оригінальних текстів різних функціональних стилів та жанрів (рівень А2+);  розвиток навичок та вмінь професійно-орієнтованого аудіювання та адекватного реагування на значні обсяги інформації, різноманітної за змістом та напрямом;  вдосконалення навичок та вмінь володіння різними функціональними різновидами професійно-орієнтованого монологічного та діалогічного мовлення: розпитування, обмін думками та інформацією, передача змісту прочитаного або прослуханого тексту, опис, розповідь, інтерпретація, коментар;  розвиток навичок та вмінь професійно-орієнтованого писемного мовлення;  вдосконалення професійно-орієнтованої навчально-стратегічної компетентності шляхом розвитку навичок та вмінь самонавчання.

Результати навчання

Самостійний пошук, обробка, систематизація, контекстуалізація та інтерпретація загальної інформації з різних джерел, генерування нових ідей для вирішення практичних завдань, зокрема у міждисциплінарних галузях. Вільна орієнтація в інформаційних та Internet джерелах, використання у власній професійній діяльності бібліотечних фондів, критичне ставлення до отриманої інформації, усвідомлення цінності суб’єктивної позиції в інформаційному просторі, володіння комп’ютерною та інформаційною культурою. Результативна діяльність у професійній та/або науковій групі, дотримання етичних норм професійної діяльності та академічної доброчесності. Ефективне використання базових знань про теоретичні засади, методологічні принципи, практичне застосування та міждисциплінарні зв’язки сучасного мовознавства. Уміти засвоювати багатофункціональний комплекс знань, умінь і ставлень, необхідних для особистісної реалізації, розвитку, соціальної інтеграції та працевлаштування.

Перелік тем

1. La famille, les fêtes et les traditions. 2. Le logement. 3. Les commerces. 4. Les transports et les voyages. 5. Les études , le travail et le loisir. 6. L'environnement.

Система оцінювання

Курс містить 5 модулів по 20 балів кожний.

Форма контролю
залік