UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Маркетинг соціальної сфери

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра психології та соціального забезпечення
Короткий опис навчальної дисципліни
Дисципліна передбачає вивчення теорії, методики та практики управління маркетингом соціальних установ, соціальних послуг, цінової, збутової, комунікаційної політики, політики в області персоналу в комплексі соціального маркетингу, особливості маркетингу соціальної сфери.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Формування у студентів цілісної уяви про специфіку маркетингу соціальних проектів; засвоєння студентами категоріального апарата, що використовується при здійсненні маркетингової діяльності під час та/або для надання соціальних послуг; формування системи знань про теоретичні засади аналізу соціального маркетингового середовища та оцінювання його привабливості для надання соціальних послуг; засвоєння методів отримання та оброблення маркетингової інформації в соціальних послугах та/або соціальних продуктах; визначення основних складових та особливостей побудови маркетингової політики під час надання соціальних послуг, та або реалізації соціального продукту.
Результати навчання
Вміння застосовувати базові знання про основи економічної допомоги об’єктам соціального захисту; визначати соціальні проблеми та потреби і причини їх виникнення, тенденції розвитку, наслідки, соціальний стан певних категорій населення, визначати зміст співпраці з організаціями та установами з метою залучення їх до соціального захисту населення; ефективно працювати як індивідуально, так і у складі міждисциплінарної команди фахівців; демонструвати уміння креативно вирішувати проблеми та приймати інноваційні рішення, мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей.
Перелік тем
Тема 1. Концепція маркетингу соціальної сфери як філософія ринкової економіки. Тема 2. Сутність маркетингу соціальної сфери. Тема 3. Система управління якістю соціальних послуг. Тема 4. Соціально-етичний маркетинг у соціальній сфері. Тема 5. Соціальний та маркетинговий аналіз проекту. Тема 6. Маркетингові політики у соціальній сфері. Тема 7. Інофрмаційне забезпечення маркетингу соціальної сфери . Тема 8. Зарубіжний досвід маркетингу соціальної сфери.
Система оцінювання
50 балів – модуль 1 50 балів – модуль 2
Форма контролю
залік