UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Мови програмування в механіці технічних систем: С++;С#

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра механічної інженерії
Короткий опис навчальної дисципліни

В ході вивчення дисципліни розглядаються сучасні технології програмування, основна увага приділяється C# - флагманській мові програмування корпорації Microsoft. Написання програм виконується в середовищі для програмування Visual Studio. Вивчаються основні компоненти програми на мові програмування C# - змінні, оператори, цикли, масиви, класи та об’єкти, можливості роботи з файлами. Значна увага приділяється створенню консольних програм і проектів Windows Forms, інтеграції мови програмування C# і передової системи автоматизованого проектування та інженерного аналізу Solidworks.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою вивчення дисципліни є отримання знань з сучасних мов програмування, методів проектування та створення програм. Ціллю вивчення дисципліни є практичне застосування технологій програмування для вирішенні різноманітних науково-технічних та технологічних задач в галузях механічної інженерії, транспорту, автоматизації виробництва та робототехніки.

Результати навчання

В результаті вивчення дисципліни студент отримає навички роботи з середовищем для програмування Visual Studio, зможе використовувати мову програмування С# для написання програм під Windows, вивчить інтерфейс і принципи взаємодії мови програмування і Solidworks - системи автоматизованого проектування, інженерного аналізу та підготовки виробництва будь-якої складності та призначення.

Перелік тем

1. Історія створення мов програмування С++, С#. Знайомство з середовищем програмування Visual Studio. 2. Створення проекту. Компіляція і запуск програми. Консольні застосунки (Console). Поняття .NET Framework. 3. Змінні. Визначення змінної. Типи даних. Оголошення змінної. Найменування змінних. 4. Оператори. Цикли. Оператори безумовного переходу. Обробка помилок. Виключення. Перевірка арифметичного переповнення. 5. Класи та об’єкти. Принципи ООП. Об’ява похідних класів. Робота з методами в похідних класах. Інтерфейси. Абстрактні класи. 6. Посилання. Поняття посилань. Посилання та приведення типів. Створення та знищення об’єктів. Поняття конструктору. 7. Робота з файлами. Читання та запис файлів. Робота з файлами на диску. 8. Робота з текстом. Обробка символів. Обробка рядків. 9. Вступ в Windows Forms. 10. Загальні елементи керування. Стандартні діалогові вікна. 11. Обробка подій. 12. Розробка комп’ютерної гри в Windows Forms. 13. Solidworks API – інтерфейс розробки користувацьких програм для Solidworks. 14. Використання макросів Solidworks для написання програм. 15. Огляд відомих проектів створених з використанням Solidworks API. 16. Розробка проекту з використанням C# і API Solidworks.

Система оцінювання

Студент отримує до 20 балів за відвідування лекцій та до 5 балів за успішне виконання кожного практичного завдання. 20 + 16*5=100 балів

Форма контролю
залік