UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Структуровані кабельні системи

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра комп’ютерної інженерії та кібербезпеки
Короткий опис навчальної дисципліни

Структуровані кабельні системи – це навчальна дисципліна, що вивчає базові зведення та побудову структурованих кабельних систем, як складових мережної інфраструктури.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Мета дисципліни Структуровані кабельні системи в ознайомленні студентів з принципами побудови та функціонування СКС. Ціль вивчення дисципліни полягає в отриманні знань та вмінь що до роботи СКС в складі комп’ютерних мереж .

Результати навчання

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: • основні принципи побудови СКС; • принципи функціонування СКС; • компоненти СКС. вміти: • будувати СКС ; • експлуатувати CКC .

Перелік тем

Тема 1. Вступ до курсу. Введення до СКС. Базові зведення що до СКС. Проектування СКС.

Тема 2. Вимоги та рекомендації міжнародного стандарту ISO/IEC 11801:2002(E) . Інформаційна технологія. CКC для території та будівель замовника. Загальний опис стандарту ISO/IEC 11801:2002(E). Структура кабельної системи. Топологія СКС. Загальні вимогі. Вимоги та рекомендації міжнародного стандарту ISO/IEC 11801:2002(E) к функціональним компонентам СКС. Поняття канал та стаціонарна лінія. Загальні вимогі до розподільчих пристроях. Загальні вимоги до кабелів та шнурів. Загальні вимогі до інформаційних розеток. Загальні вимоги до точок консолідації. Загальні вимоги до приміщень для елементів СКС , пристроїв вводу кабелів до будинків та зовнішніх сервісів.

Тема 3. Електромагнітні характеристики електричної частини СКС Умови, угоди та обмеження, прийняті для специфікацій, електромагнітних параметрів електричної частин СКС. Класифікація симетричних електричних каналів та ліній. Вимоги та рекомендації міжнародного стандарту ISO/IEC 11801:2002(E) до електромагнітним параметрам каналів та стаціонарних ліній, збудованих на симетричних кабелів. Характеристичний повний опір. Зворотні втрати. Втрати вводу. Перехідні втрати на втрати наприкінці. Сумарне перехідне затухання на ближньому кінці лінії. Перехідне затухання на дальньому кінці та його загальне значенья. Нормовані витрати на вводі. Перехідне затуханья на ближнем кінці. Затримка сигналу та перекіс затримок. Характеристики каналів та стаціонарних ліній по постійному струму.

Тема 4. Адміністрування СКС Поняття адміністрування СКС. Вимоги міжнародного стандарту ISO/IEC14763-:1999(E). Програмні та апаратні засоби адміністрування кабельних систем.

Тема 5. Рекомендації стандарту ISO/IEC 11801:2002(E) до реалізації електричної частини СКС . Загальні вимогі. Реалізація горизонтальної підсистеми. Реалізація магістральних підсистем. Компонентний склад реальної СКС. Симетричні електричні кабелі для СКС.

Тема 6. Базові відомості про оптоволокно та волоконо – оптичні компоненті СКС. Введення у волоконне – оптичну техніку. Основні поняття та терміни. Структурна схема волоконно – оптичної лінії зв’язку. Базові відомості про оптоволоконо . Параметри оптоволоконна.

Тема 7. Волоконне – оптичні компоненти СКС. Компонентний склад волоконне – оптичної частини СКС. Волоконне – оптичній кабелі. Кабелі зовнішнего прокладання. З'єднувачі оптоволокон. Волоконне – оптичне розподільчі пристрої. Технологія кільцювання оптоволоконна конекторамі оконцевання та монтаж сплайсів. Тестування оптоволоконних ліній та каналів СКС. Вимоги та рекомендації міжнародного стандарту ISO/IEC 11801:2002(E) до волоконно – оптичної частини СКС. .

Система оцінювання

Робота на лекційних заняттях – 4 бали, Виконання та захист лабораторних робіт – 36 балів, Модульні контрольні роботи – 40 балів. Самостійна робота – 20 балів. Разом – 100 балів. Підсумковий контроль - 100 балів. Підсумкове оцінювання здійснюється або за результатами роботи здобувача вищої освіти впродовж усього семестру (сумарна оцінка), або за результатами здачі підсумкового контролю (підсумкове тестування). До складання підсумкового контролю допускаються здобувачі вищої освіти, які отримали не менше 50 балів за результатами поточної успішності та виконали всі ЛР.

Форма контролю
залік