UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Перспективні напрямки розвитку машинобудівних технологій

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра механічної інженерії
Короткий опис навчальної дисципліни

Дисципліна "Перспектині напрями розвитку машинобудівних технологій" базується на знаннях вітчизняних і зарубіжних новітніх досягнень у створенні наукоємних технологій у різних міждисциплінарних предметних галузях та обгрунтованої їх реалізації у вітчизняному машинобудуванні. Її зміст і призначення - сформувати у здобувачів вищої освіти освітнього рівня "Магістр" високий рівень знань набутих і новостворюваних перспективних новітніх технологій у сфері загального та спеціального машинобудування, у створенні і реалізації засобів здійснення новітніх технологічних процесів машинобудівних виробництв різної серійності, закономірностей побудови технологічних процесів потокових автоматизованих виробництв.

Метою дисципліни є отримання здобівачами вищої освіти освітнього рівня "Магістр" глибоких знань:

- Основних діалектичних закономірностей розвитку новітніх технологій машинобудування в світовому вимірі та їх прийнятність щодо технологій виготовлення високопродуктивного і конкурентноздатного обладнання нового покоління з високими характеристиками надійності і довговічності та ціновими перевагами.

- Основних концепцій довгострокового розвитку машинобудівної галузі щодо максимальної ймовірності створення новітніх технологій під замовлення задля випереджуючих темпів розвитку держави.

- Основних принципів та методологічних підходів рішення системних завдань реконструкції, реорганізації та заново створення машинобудівних виробництв з технологіями новітнього покоління.

 

 

 

 

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Цілі і задачі навчальної дисципліни:

- Оволодіння глибокими знаннями щодо створюваних і впроваджуваний прогресивних технологій машинобудування та використанням задля цього методологіями і концепціями на основі наукових обгрунтувань і передбачень.

- Формування властивих для розробників прогресивних технологій високих цінностей прогресивного мислення, конструкторсько-технологічного бачення сукупних можливостей міждисциплінарних знань.

- Використання критичного аналізу, оцінки і синтезу нових та складних ідей в процесі розробки та реалізацій новітніх технологій  у виробничих процесах машинобудування на основі новітніх знань в галузі машинобудування та суміжних предметних галузей.

Результати навчання

Здатність розвязувати комлексні задачі в технології машинобудування, що передбачає переосмислення наявних і створення нових цілісних нань, оволодіння методологією освітньої, наукової та прикладної діяльності, результати якої мають прогресивне теоретичне та практичне значення.

Перелік тем

1. Стан та тенденції інноваційної активності розвитку машинобудівної галузі держави.

2. Адитивні технології в машинобудуванні.

3.Високошвидкісна та високопродуктивна лезова обробка матеріалів.

4. Високошвидкісна та високопродуктивна абразивна обробка матеріалів.

5.Модульні технології в машинобудуваннію

6. Новітні технології складання в машинобудівному виробництві.

7.Новітні технологічні підходи до підвищення довговічності та експлуатаційних властивостей виробів в машинобудуванні.

8.Новітні технології відновлювання робочих поверхогь деталей машин.

9.Новітні лазерні технології в машинобудуванні.

10. Плазмові технології в машинобудуванні.

11.Технологічні процеси на верстатах з паралельною кінематикою.

12.Новітні інформаційні технології в машинобудуванні.

13.Нанотехнології в машинобудуванні.

14.Прогресивне інструментальне забезпечення машинобудівних технологій.

Система оцінювання

Підсумковий контроль отриманих знань здійснюється шляхом комплексного оцінювання якості засвоєння навчального матеріалу за всіма видами навчальних занять. Підсумковий контроль здійсноється у форматі заліку. Основними завданнями заліку є перевірка розуміння студентами програмного матеріалу дисципліни в цілому, розуміння та здатність творчо використовувати отримані знання.

Правильність відповіді оцінюється за національною чотирьохбальною шкалою.

Для формування підсумкової оцінки знань студентів за поточною сумою балів і отриманими балами при заліку використовується уніфікована шкала оцінювання з переведеннм балів і традиційну шкалу оцінок та в оцінки ECTS/

Форма контролю
залік