Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Комунікативний менеджмент
Актуальність та необхідність вивчення навчальної дисципліни обумовлюється специфікою управлінської діяльності та змістом організаційної взаємодії, основним складником яких є спілкування різних форм та проявів. Будучи елементом загальної системи управління, комунікативний менеджмент виступає підґрунтям раціональних та продуктивних взаємин між керівником та підлеглим, організацією та суспільством, що визначає ефективність функціонування системи менеджменту загалом.
Завданням дисципліни є підготовка студентів до практичного створення ефективної системи комунікативного менеджменту в комплексі управлінських відносин; визначення та застосування ефективних технік та прийомів комунікативного менеджменту в сучасній організації.
Навички формування та аналізу комунікативних процесів в організації; застосування ефективних технік ділового спілкування; організації та проведення ділових зустрічей, нарад, переговорів, презентацій та ділових прийомів; організації діяльності відділу зв’язків з громадськістю, формування корпоративної культури та іміджу організації; подолання криз та конфліктів методами комунікативного менеджменту.
Тема 1. Комунікативний менеджмент в системі управлінських відносин. Тема 2. Форми комунікацій в організації та їх характеристики. Тема 3. Техніки, завдання та складові ділового спілкування. Тема 4. Особливості міжособистісного спілкування в організаціях. Тема 5. Спілкування у трудовому колективі: ролі та диспозиції керівника та підлеглих. Тема 6. Організація та проведення ділових зустрічей, нарад, переговорів, публічних презентацій, ділових прийомів. Тема 7. Структура та завдання відділу зв’язків з громадськістю. Тема 8. Корпоративна культура організації: функції та етапи формування. |
50 балів – модуль 1 50 балів – модуль 2 |