UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Управління емоційним інтелектом

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра психології та соціального забезпечення
Короткий опис навчальної дисципліни

Актуальність вивчення навчальної дисципліни обумовлюється необхідністю розвитку вмінь щодо ефективного управління емоційними станами за сучасних реалій стрімких трансформаційних змін та їх впливу на психіку людини. Емоційний інтелект в системі професійно важливих якостей особистості, сутність різних видів емоцій (гнів, страх, щастя, любов, здивування, відраза, печаль, оптимізм, надія), моральні, естетичні, інтелектуальні почуття, способи досягнення емоційного балансу та зняття емоційної напруги, техніки психологічної гнучкості у побудові ділових та міжособистісних стосунків – це та інше формує основний зміст навчальної дисципліни.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою вивчення дисципліни є розвиток уявлень студентів про емоційний інтелект та його компоненти (емоційний, когнітивний, комунікативний та поведінковий), а також щодо управління власними емоціями та емоціями інших людей; виховання у студентів активного ставлення до продуктивного лідерства, основною функцією якого є прагнення до новацій та охорона соціальних цінностей.

Завданням дисципліни є вивчення ролі емоцій у житті людини, ознайомлення з теоріями емоційного інтелекту, формування практичних вмінь щодо розпізнавання та регуляції емоцій, як власних, так й інших людей, в процесі побудови кар’єри, виконання соціально значущих функцій, розвитку трудового потенціалу та лідерства.
Результати навчання

Навички застосовувати моделі розвитку емоційного інтелекту та аналізу його складових; виявляти фактори та умови, що впливають на розвиток емоційного інтелекту; ідентифікувати та усвідомлювати емоції й переживання, що перешкоджають ефективному виконанню трудових функцій; здійснювати самоаналіз та рефлексію; управляти емоційними станами за різних ситуацій; стресостійкості та гнучкого реагування на різні психологічні впливи.

Перелік тем

Тема 1. Емоційний інтелект: сутність та складові.

Тема 2. Емоції та їх вплив на особистісне й професійне життя людини.

Тема 3. Біологічні та соціальні передумови формування й розвитку емоційного інтелекту.

Тема 4. Емпатійна стійкість та ситуативна тривожність.

Тема 5. Стресостійкість в системі професійно важливих якостей.

Тема 6. Лідерство та мотивація досягнень, їх взаємозв’язок з емоційним інтелектом.

Тема 7. Психологічна гнучкість у побудові особистісних та професійних стосунків.

Тема 8. Самооцінка та її місце у структурі управління емоційним інтелектом.

Тема 9. Рефлексія в комплексі способів досягнення емоційного балансу.
Система оцінювання

50 балів – модуль 1

50 балів – модуль 2

 
Форма контролю
залік