UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Тілесно-орієнтовані техніки у роботі психолога

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра психології та соціального забезпечення
Короткий опис навчальної дисципліни

Зміст навчальної дисципліни "Тілесно-орієнтовані техніки у роботі психолога" включає в себе теоретичне вивчення особливостей взаємозв'язку тілесного та психічного у структурі особистості, механізму взаємозв'язку її свідомого та несвідомого, аналіз нейробіологічного значення тілесно-орієнтованих вправ. Дисципліна передбачає розкриття та практичне вивчення конкретних тілесно-орієнтованих вправ, які психолог може застосовувати як у процесі психічної саморегудяції, так і у роботі з клієнтами в різних умовах: під час консультування, психокорекції чи в екстремальних умовах.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Мета навчальної дисципліни "Тілесно-орієнтовані техніки у роботі психолога": надати студенту практичні навичики терапії тілесно-орієнтованими техніками у процесі саморегуляції та у роботі з клієнтом.

Задачі навчальної дисципліни "Тілесно-орієнтовані техніки у роботі психолога": 

1. Визначити особливості взаємозв'язку тілесного та психічного у структурі особистості.

2. Дослідити механізм взаємозв'язку свідомого та несвідомого у психіці особистості.

3. Здійснити аналіз нейробіологічного значення тілесно-орієнтованих вправ у роботі психолога.

4. Практичне вивчення конкретних тілесно-орієнтованих вправ, які є науково-доказовими у роботі психолога.

Результати навчання

Результатами навчання є практичне оволодіння конкретними тілесно-орієнтованиими вправами, які психолог може застосовувати як у процесі оособистої психічної саморегудяції, так і у роботі з клієнтами в різних умовах: під час консультування, психокорекції чи в екстремальних умовах.

Перелік тем

Перелік тем навчальної дисципліни "Тілесно-орієнтовані техніки у роботі психолога":

Тема 1. Тілесно-орієнтована психотерапія як науковий напрям у психології.

Тема 2. Психосоматичні та соматопсихічні зв’язки в організмі людини як об’єктивні функціональні процеси.

Тема 3. Методи діагностики стресового стану людини.

Тема 4. Психічне здоров’я людини як центральне поняття психології здоров'я та психокорекції.

Тема 5. Тілесно-орієнтовані практики за методом самотрансцендентної психосоматичної терапії.

Система оцінювання

За шкалою

Екзамен

Екзамен

Бали

A

Відмінно

Зараховано

90-100

B

Добре

Зараховано

82-89

C

74-81

D

Задовільно

Зараховано

64-73

E

60-63

FX

Незадовільно

Не зараховано

35-59

F

Не зараховано

0-34

Форма контролю
залік