Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Готельно-ресторанний бізнес
Навчальна дисципліна "Готельно-ресторанний бізнес" формує вміння розробити бізнес-план готельного чи ресторанного бізнесу з врахуванням форм власності, характеру діяльності, загального стану суспільства та його соціальних пріоритетів.
Ціллю вивчення вибіркової дисципліни «Готельно-ресторанний бізнес» є ознайомити студентів із сутністю та принципами організації бізнесу в сфері гостинності, сформувати необхідні навички і вміння планування діяльності; розробити бізнес-план підприємницької діяльності.
Основними задачами навчальної дисципліни є:
- визначити сутність індустрії гостинності;
- познайомитися з основними можливостями ведення бізнесу гостинності в Україні та у світі;
- вивчити особливості планування діяльності установ готельно-ресторанного бізнесу;
- розробити бізнес-план підприємства гостинності (кафе, ресторан, бар, хостел, готель, тощо);
- зрозуміти етапи просування власного підприємства на туристичному ринку.
РН 1. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці основні положення туристичного законодавства, національних і міжнародних стандартів з обслуговування туристів
РН 2. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці базові поняття з теорії туризму, організації туристичного процесу та туристичної діяльності, об’єктів ринку туристичних послуг, а також світоглядних та суміжних наук
РН 3. Знати і розуміти основні форми і види туризму, їх поділ
РН 6. Застосовувати у практичній діяльності принципи і методи організації та технології обслуговування туристів
РН 20. Виявляти проблемні ситуації і пропонувати шляхи їх розв’язання
РН 21. Приймати обґрунтовані рішення та нести відповідальність за результати своєї професійної діяльності
Тема 1. Сутність планування і особливості його здійснення на готельноресторанному підприємстві
Тема 2. Систематизація основних видів планування діяльності туристичних підприємств
Тема 3 Характеристика готельно-ресторанного ринку
Тема 4. Бізнес-план як кінцевий продукт планування
Тема 5. Бізнес-планування в готельно-ресторанному бізнесі
Тема 6. Фінансовий план
Тема 7. Маркетингова частина бізнес-плану. Структура Маркетингового плану
Тема 8. Виробничий план і менеджмент організації. Складання виробничого плану
Тема 9. Вибір цінової стратегії підприємства
Тема 10. Критерії оцінки ефективності бізнес-плану
Тема 11. Методи аналізу і оцінки ризиків інвестиційних проектів
Тема 12. Написання резюме бізнес-плану
Тема 13. Сталий розвиток і планування готельно-ресторанного господарства в світі та Україні
Курсом передбачено 8 лекцій та 8 практичних занять, кожний вид занять оцінюється за 5-бальною шкалою: «5» – відмінний рівень, всебічне і глибоке знання матеріалу, вміння його використовувати на практиці; «4» – матеріал підготовлений на високому рівні, але недостатня активність студента на парі; «3» – посереднє знання основного матеріалу; «2» – знання лише окремих фрагментів основного матеріалу. Максимальна сума балів – 80. Додатково 20 балів можливо отримати, виконавши індивідуальне завдання з курсу.