UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Готельно-ресторанний бізнес

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна "Готельно-ресторанний бізнес" формує вміння розробити бізнес-план готельного чи ресторанного бізнесу з врахуванням форм власності, характеру діяльності, загального стану суспільства та його соціальних пріоритетів.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Ціллю вивчення вибіркової дисципліни «Готельно-ресторанний бізнес» є ознайомити студентів із сутністю та принципами організації бізнесу в сфері гостинності, сформувати необхідні навички і вміння планування діяльності; розробити бізнес-план підприємницької діяльності.

Основними задачами навчальної дисципліни є:

- визначити сутність індустрії гостинності;

- познайомитися з основними можливостями ведення бізнесу гостинності в Україні та у світі; 

- вивчити особливості планування діяльності установ готельно-ресторанного бізнесу;

- розробити бізнес-план підприємства гостинності (кафе, ресторан, бар, хостел, готель, тощо);

- зрозуміти етапи просування власного підприємства на туристичному ринку.

Результати навчання

РН 1. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці основні положення туристичного законодавства, національних і міжнародних стандартів з обслуговування туристів

РН 2. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці базові поняття з теорії туризму, організації туристичного процесу та туристичної діяльності, об’єктів ринку туристичних послуг, а також світоглядних та суміжних наук

РН 3. Знати і розуміти основні форми і види туризму, їх поділ

РН 6. Застосовувати у практичній діяльності принципи і методи організації та технології обслуговування туристів

РН 20. Виявляти проблемні ситуації і пропонувати шляхи їх розв’язання

РН 21. Приймати обґрунтовані рішення та нести відповідальність за результати своєї професійної діяльності

Перелік тем

Тема 1. Сутність планування і особливості його здійснення на готельноресторанному підприємстві

Тема 2. Систематизація основних видів планування діяльності туристичних підприємств

Тема 3 Характеристика готельно-ресторанного ринку

Тема 4. Бізнес-план як кінцевий продукт планування

Тема 5. Бізнес-планування в готельно-ресторанному бізнесі

Тема 6. Фінансовий план

Тема 7. Маркетингова частина бізнес-плану. Структура Маркетингового плану

Тема 8. Виробничий план і менеджмент організації. Складання виробничого плану

Тема 9. Вибір цінової стратегії підприємства

Тема 10. Критерії оцінки ефективності бізнес-плану

Тема 11. Методи аналізу і оцінки ризиків інвестиційних проектів

Тема 12. Написання резюме бізнес-плану

Тема 13. Сталий розвиток і планування готельно-ресторанного господарства в світі та Україні

Система оцінювання

Курсом передбачено 8 лекцій та 8 практичних занять, кожний вид занять оцінюється за 5-бальною шкалою: «5» – відмінний рівень, всебічне і глибоке знання матеріалу, вміння його використовувати на практиці; «4» – матеріал підготовлений на високому рівні, але недостатня активність студента на парі; «3» – посереднє знання основного матеріалу; «2» – знання лише окремих фрагментів основного матеріалу. Максимальна сума балів – 80. Додатково 20 балів можливо отримати, виконавши індивідуальне завдання з курсу.

Форма контролю
залік