Каталог вибіркових навчальних дисциплін
MICE туризм
MICE — це туристичні поїздки, головною метою яких є відвідування або проведення ділових заходів. Контекст і методи проведення заходів залежать від бажання учасників. Якщо не знати значення терміна, можна трактувати по-різному абревіатуру MICE. Переклад з англійської вносить деяку ясність. MICE це:
- Meetings. Зустрічі всередині корпорації і з потенційними партнерами, різні презентації. Також сюди відносять переговори і укладення угод в поїздках.
- Incentives. Стимулюючі внутрішньокорпоративні заходи. До них відносять навчальні тури, тімбілдінг, мотиваційні зустрічі і підвищення кваліфікації.
- Conferences. Конференції, професійні семінари, конгреси та громадські форуми. Часто такі з’їзди допомагають знайти нових партнерів і клієнтів.
- Events. Іміджеві заходи і зв’язок з громадськістю. Різні виставки, благодійні події, публічні фестивалі і маркетингові прес-тури.
Цілями навчальної дисципліни є формування теоретичних знань, вмінь та практичних навичок студентів у питаннях управління галузями індустрії mice туризму і створення спеціалізованого туристичного продукту.
Завданнями вивчення дисципліни є теоретична та практична підготовка студентів з питань:
• історії виникнення та розвитку спеціальних видів туризму;
• особливостей територіального розміщення їх ресурсної бази;
• методології дослідження світових туристичних потоків за цільовими сегментами міжнародного туристичного ринку;
• визначення форм і методів обслуговування туристів при плануванні спеціальних видів туристичних подорожей;
• розробки та реалізації програм перебування туристів у різних видах туризму.
Зміст навчальної дисципліни направлений на формування наступних компетентностей, визначених стандартом вищої освіти зі спеціальності 242 «Туризм»:
ФК07. Здатність розробляти, просувати, реалізовувати та організовувати споживання туристичного продукту.
ФК08. Розуміння принципів, процесів і технологій організації роботи суб’єкта туристичної індустрії та її підсистем.
ФК10. Здатність здійснювати моніторинг, інтерпретувати, аналізувати та систематизувати туристичну інформацію, уміння презентувати туристичний інформаційний матеріал.
ФК11. Здатність використовувати в роботі туристичних підприємств інформаційні технології та офісну техніку.
ФК12. Здатність визначати індивідуальні туристичні потреби, використовувати сучасні технології обслуговування туристів та вести претензійну роботу.
ФК13. Здатність до співпраці з діловими партнерами і клієнтами, уміння забезпечувати з ними ефективні комунікації.
Тема 1. Сутнісна характеристика ділового туризму. |
Тема 2. Інфраструктура для ділового туризму. |
Тема 3. Обладнання для ділових заходів. |
Тема 4. Організація ділових подорожей. |
Тема 5. Страхування в діловому туризмі. |
Тема 6. Вітчизняний досвід організації та розвитку ділового туризму. |
Тема 7. Світовий досвід організації та розвитку ділового туризму. |
Тема 8. Характеристика та значення виставкових заходів. |
Тема 9. Матеріально-технічне забезпечення виставкових заходів. |
Тема 10. Кадрове забезпечення виставкових заходів. |
Тема 11. Технологія роботи під час та після виставкових заходів. |
Тема 12. Маркетингові дослідження на виставці. |
Тема 13. Післявиставкова робота. |
Тема 14. Вітчизняний досвід організації і розвитку виставкової діяльності. |
Тема 15. Світовий досвід організації і розвитку виставкової діяльності. |
Оцінювання здійснюється таким чином:
1. Поточний контроль здійснюється під час проведення практичних занять, участі у ділових іграх і має на меті перевірку рівня підготовленості студента до виконання конкретної роботи. Поточний контроль реалізується у формі опитування, захисту результатів практичних робіт, виступів на практичних заняттях, експрес-контролю знань тощо, перевірки результатів виконання індивідуальних навчально-дослідних завдань, контролю засвоєння навчального матеріалу, запланованого на самостійне опрацювання студентом тощо.
2. Проміжний контроль знань здійснюється під час виконання модульна контрольних робіт, які оцінюються в балах від 0 до 40.
3. Підсумкова семестрова оцінка визначається як сума поточного контролю та оцінки за модульну контрольну роботу у балах з подальшим переведенням у 4-бальну вітчизняну та шкалу ЕСТS.