UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Етичні особливості гостинності

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи
Короткий опис навчальної дисципліни

Етичні особливості гостинності - навчальна дисципліна, яка являє собою поєднання різних дисциплін - філософської (етика), філологічної (культура мовлення, бізнес-етика) та туризмознавства (гостинність у різних країнах світу). Здобувачі вищої освіти матимуть змогу розглянути історію етики як науки, ознайомитися із поглядами провідних філософів про сенс буття, проблеми добра і зла, смерті і безсмертя; також вивчать елементи бізнес-етики, правила ведення ділових переговорів, опанують невербальні засоби комунікації; насамкінець буде змога розглянути норми етикету в різних країнах світу та визначити риси гостинності в Європі, Азії, Африці, Північній і Південній Америці, Австралії тощо.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою навчальної дисципліни є засвоєння та поглиблення студентами особливостей морально-етичних норм поведінки у сфері гостинності і туризму; визначення етичних особливостей гостинності в Україні та у різних країнах світу.

Задачі навчальної дисципліни:

- ознайомлення з термінологією та понятійно-категоріальним апаратом дисципліни;

- формування інтелігентної, всебічно та гармонійно розвиненої особистості, для якої моральність є важливою складовою повсякдення;

- вивчення загальних категорій етики та їхнього застосування в практичній діяльності;

- засвоєння основних етичних правил поведінки та їхня реалізація як у стандартних ситуаціях, так і в бізнес-середовищі;

- визначення особливостей бізнес-етики у різних країнах світу;

- формування у студентів творчого мислення, здатності самостійно інтерпретувати особливості національної культури гостинності та етику гостинності у різних країнах світу та цивілізаціях. 

 

 

Результати навчання

1. Вивчення основних категорій етики: моральність, добро і зло, щастя, любов, честь і гідність, справедливість, совість, толерантність, альтруїзм.

2. Набуття знань про етику як філософську дисципліну та погляди провідних філософів на вічні проблеми людського буття.

3. Формування творчої особистості із власною ідеологічною позицією та моральними устоями.

4. Набуття знань про правила ведення переговорів - як вербально, так і невербально.

5. Ознайомлення із звичаями і традиціями в різних країнах світу та рисами гостинності в різних цивілізаціях.

Перелік тем

1. Вступ. Предмет і завдання етики як науки.

2. Історія етики.

3. Основні категорії етики.

4. Етика ділового спілкування.

5. Невербальні засоби комунікації.

6. Етичні особливості гостинності в різних країнах.

7. Звичаєві норми етикету в традиційній культурі українців.

Система оцінювання

Змістовий модуль 1 (теми 1-3) - 40 балів.

Змістовий модуль 2 (теми 4-5) - 35 балів.

Змістовий модуль 3 (теми 6-7) - 25 балів.

Відповіді на питання семінарів - максимум 5 балів.

Виступ із рефератом - 5 балів, з презентацією (від 11 слайдів) - 7 балів.

Написання есе на морально-етичну тему - 30 балів.

Підготовка тез, виступ на конференції - 10 балів.

Участь у культурно-освітній діяльності - 5 балів.

 

Форма контролю
залік