Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Міжнародна готельна індустрія
Готельна індустрія є найважливішим елементом соціальної сфери, що відіграє велику роль у підвищенні ефективності суспільного виробництва і відповідно росту життєвого рівня населення.
Розвиток туризму в світі на даний момент набув особливої актуальності. Значну увагу приділяють підвищенню інтенсивності в’їзного та внутрішнього туризму, які спрямовані на використання природного, рекреаційного, культурно-історичного потенціалу країни. Це, своєю чергою, потребує збалансованого розвитку матеріально-технічної бази для відпочинку.
Одне з найбільш важливих місць займає готельне господарство, що потребує організації ефективного управління та встановлення тісних зв’язків із клієнтами. У зв’язку з цим навчальна дисципліна «Міжнародна готельна індустрія» охоплює організацію діяльності готелів, формування гостинної атмосфери, створення та просування туристичного продукту, організацію взаємозв’язків із туроператорами і турагентами. З огляду на різноманітні потреби людей, їх смаки, звички, національні особливості, рівень доходів, форми проведення дозвілля виникає необхідність формування настільки ж різноманітної пропозиції по послугах розміщення туристів.
Метою вивчення навчальної дисципліни «Міжнародна готельна індустрія» є формування у студентів системи знань про індустрію гостинності та світове готельне господарство; ознайомити студентів з основними поняттями, які використовуються в професійній діяльності менеджерів індустрії гостинності та туризму; дати уявлення про розвиток і закономірності ведення бізнесу в світовій індустрії гостинності, а також знання і навички щодо застосування досвіду світової індустрії гостинності в практичній діяльності.
Відповідно до мети визначено наступні цілі вивчення дисципліни:
- набуття необхідних знань про міжнародний готельний бізнес в цілому,
- засвоєння і розуміння основних понять і категорій готельної сфери,
- розуміння специфіки розвитку готельної індустрії в різних регіонах і країнах,
- вивчення особливостей готельної класифікації та визначення їх специфічних рис у різних країнах світу,
- набуття практичних навичок визначення співвідношення між закладом розміщення і видом туру,
- аналіз світового досвіду розвитку туристичного бізнесу та встановлення сучасних тенденцій розвитку туризму в тій чи іншій країні чи регіоні.
знати:
- значення і місце готельної індустрії в структурі туристичної галузі, історію розвитку індустрії гостинності, статистику туризму, характеристику сегментів індустрії гостинності;
- загальну характеристику світового готельного господарства, структуру світового готельного комплексу, основні показники діяльності сучасної готельної індустрії;
- роль і місце готельного бізнесу в розвитку економік різних країн, фактори, що впливають на розвиток готельного бізнесу, значення готельної індустрії в індустрії туризму, принципи сегментації ринку готельних послуг;
- місце готельних підприємств в індустрії гостинності, міжнародну і національну специфіку засобів розміщення;
- форми і методи обслуговування, що використовуються готельно-ресторанними підприємствами в різних країнах світу;
- передумови, фактори і шляхи формування індустрії гостинності як світової галузі економіки;
- вивчення форм міжнародного співробітництва у сфері гостинності, а так само механізмів глобалізації галузі;
вміти:
- оцінювати сучасний стан світового готельного господарства та готельного комплексу України;
- дослідити тенденції і проблеми розвитку світового та регіонального готельного господарства;
- класифікувати підприємства розміщення по типу і класу згідно з міжнародними критеріями.
- Становлення та розвиток міжнародної готельної індустрії. Міжнародна готельна індустрія в структурі туристичної галузі.
- Класифікація підприємств готельного господарства на міжнародному рівні. Класифікація готельних номерів за міжнародними стандартами.
- Форми організації в міжнародній готельній індустрії.
- Інновації в міжнародній готельній індустрії.
- Готельний маркетинг в міжнародній готельній індустрії. Інформаційне забезпечення міжнародної готельної індустрії. Технологія бронювання готельної послуги.
- Міжнародні готельні організації.
- Державне регулювання в міжнародній готельній індустрії Захист прав споживачів в індустрії гостинності.
- Проблеми та перспективи розвитку готельної індустрії в Україні.
Курсом передбачено 8 лекцій та 8 практичних занять, кожний вид занять оцінюється за 5-бальною шкалою:
«5» – відмінний рівень, всебічне і глибоке знання матеріалу, вміння його використовувати на практиці;
«4» – матеріал підготовлений на високому рівні, але недостатня активність студента на парі;
«3» – посереднє знання основного матеріалу;
«2» – знання лише окремих фрагментів основного матеріалу.
Максимальна сума балів – 80.
Додатково 20 балів можливо отримати, виконавши індивідуальне завдання з курсу.