UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Географія міжнародного туризму

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна вивчає особливості туристичного потенціалу окремих регіонів і країн світу, що посідають провідне місце в туристичній галузі. Знання географії міжнародного туризму виступає як основа наукового обґрунтування туристично-рекреаційного освоєння районів різних країни, створення якісного туристичного продукту, оптимізації туристичних маршрутів.

Отримана студентами інформація може бути використана для розуміння місця окремих країн на  карті глобального туристичного ринку.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Ціллю вивчення дисципліни “Географія міжнародного туризму” є надання майбутнім фахівцям комплексу знань про особливості географічне розтажування країн, їх соціально-економічний стан та ресурси щодо можливості їх використання в туристичній діяльності. Досягненню цієї ціллі підпорядковані такі завдання:
- ознайомити студентів із сутністю та завданнями вивчення географії туризму;
- визначити термінологію, що використовуються в географічних дослідженнях;

- ознайомити з туристичним районуванням світу;

- охарактеризувати найрозвиненіші в туристичному плані країни-лідери певного регіону;

- проаналізувати ресурсні бази та інфраструктури основних туристичних регіонів, країн;

- визначити тенденції та перспективи розвитку індустрії туризму окремої країни.

Результати навчання

РН 1. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці основні положення туристичного законодавства, національних і міжнародних стандартів з обслуговування туристів

РН 2. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці базові поняття з теорії туризму, організації туристичного процесу та туристичної діяльності, об’єктів ринку туристичних послуг, а також світоглядних та суміжних наук

РН 3. Знати і розуміти основні форми і види туризму, їх поділ

РН 4. Пояснювати особливості організації рекреаційно-туристичного простору

РН 5. Аналізувати рекреаційно-туристичний потенціал території

РН 13. Встановлювати зв’язки з експертами туристичної та інших галузей

РН 14. Проявляти повагу до індивідуального і культурного різноманіття

РН 17. Управляти своїм навчанням з метою самореалізації в професійній туристичній сфері

РН 18. Адекватно оцінювати свої знання і застосовувати їх в різних професійних ситуаціях

РН 19. Аргументовано відстоювати свої погляди в розв’язанні професійних завдань

РН 20. Виявляти проблемні ситуації і пропонувати шляхи їх розв’язання

Перелік тем

Тема 1. Поняття, предмет і система курсу "Географія міжнародного туризму"

Тема 2. Географічне дослідження туристичних макрорегіонів світу

Тема 3. Географія туризму Австралії

Тема 4. Порівняльний аналіз географії туризму ПівденноїАмерики

Тема 5. Характеристика Франції як провідної туристичної країни європейського регіону

Тема 4. Характеристика Сполучених Штатів Америки як провідної туристичної країни американського регіону

Тема 6. Характеристика Китаю як провідної туристичної країни східноазійського і тихоокеанського регіонів

Тема 7. Характеристика Південно-Африканської Республіки як провідної туристичної країни африканського регіону

Тема 8. Характеристика Єгипту як провідної туристичної країни регіону Близького Сходу

Тема 9. Характеристика Індії як провідної туристичної країни південноазійського регіону

Тема 10. Перспективи розвитку туристичних макрорегіонів з врахуванням географічних можливостей

Система оцінювання

Курсом передбачено 8 лекцій та 8 практичних занять, кожний вид занять оцінюється за 5-бальною шкалою: «5» – відмінний рівень, всебічне і глибоке знання матеріалу, вміння його використовувати на практиці; «4» – матеріал підготовлений на високому рівні, але недостатня активність студента на парі; «3» – посереднє знання основного матеріалу; «2» – знання лише окремих фрагментів основного матеріалу. Максимальна сума балів – 80. Додатково 20 балів можливо отримати, виконавши індивідуальне завдання з курсу.

Форма контролю
залік