Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Організація дозвілля
У ході вивчення курсу студенти дізнаються про особливості дозвіллєвої діяльності, специфіку організації різних видів дозвілля, засвоюють теоретичні, методичні та практичні положення розвитку сфери дозвілля в закладах індустрії гостинності.
Ціллю вивчення дисципліни є формування знань про організацію дозвілля в туризмі, про життєдіяльність, відносини й організацію людей у сфері вільного часу, про розвиток соціальної активності і творчого потенціалу особистості, організації різноманітних форм дозвілля і відпочинку, створення умов повної самореалізації особистості в сфері дозвілля.
Задачі навчальної дисципліни:
- дослідити організацію дозвілля як галузь наукового пізнання;
- визначити сутність та типологію відпочинку, дозвілля і розваг, а також фактори, що обумовлюють вибір розваг;
- проаналізувати соціально-історичні особливості розвитку сучасної системи організації дозвілля;
- познайомитись з успішними прикладами розважально-ігрового дозвілля в туризмі; спортивних, спортивно-оздоровчих та спортивно-розважальні програми; з кейсами вітчизняних та міжнародних видовищно-розважальних, пригодницько-ігрових програми; пізнавальними, спортивно- пізнавальними, культурно-пізнавальними, екскурсійними, освітніми, любительськими та творчо-трудовими програми;
- розробити власну комплексну дозвіллєву програму для студентів 2 курсу;
- вивчити ігрові технології та ігровий бізнес у структурі індустрії дозвілля;
- розглянути клуби та парки як форми організації дозвілля;
- поглянути на театри, музеї та кіноконцертні зали як складові організації дозвілля туристів.
РН 1. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці основні положення туристичного законодавства, національних і міжнародних стандартів з обслуговування туристів
РН 6. Застосовувати у практичній діяльності принципи і методи організації та технології обслуговування туристів
РН 7. Розробляти, просувати та реалізовувати туристичний продукт
РН 12. Застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами туристичних послуг
РН 13. Встановлювати зв’язки з експертами туристичної та інших галузей
РН 14. Проявляти повагу до індивідуального і культурного різноманіття
РН 15. Проявляти толерантність до альтернативних принципів та методів виконання професійних завдань
РН 17. Управляти своїм навчанням з метою самореалізації в професійній туристичній сфері
РН 18. Адекватно оцінювати свої знання і застосовувати їх в різних професійних ситуаціях
РН 19. Аргументовано відстоювати свої погляди в розв’язанні професійних завдань
РН 20. Виявляти проблемні ситуації і пропонувати шляхи їх розв’язання
РН 21. Приймати обґрунтовані рішення та нести відповідальність за результати своєї професійної діяльності
Тема 1. Організація дозвілля як галузь наукового пізнання.
Тема 2. Соціально-історичні особливості розвитку сучасної системи організації дозвілля
Тема 3. Особливості організаці ї дозвілля в туризмі
Тема 4. Організація анімаційних послуг в готелях і туристичних комплексах.
Тема 5. Ігрові технології та ігровий бізнес у структурі індустрії дозвілля.
Тема 6. Клуб та парки як форма організації дозвілля.
Тема 7. Масові форми культурнодозвіллевої діяльності в готельноресторанних закладах.
Тема 7. Театри, музеї та кіноконцертні зали як складові організації дозвілля туристів
Курсом передбачено 8 лекцій та 8 практичних занять, кожний вид занять оцінюється за 5-бальною шкалою: «5» – відмінний рівень, всебічне і глибоке знання матеріалу, вміння його використовувати на практиці; «4» – матеріал підготовлений на високому рівні, але недостатня активність студента на парі; «3» – посереднє знання основного матеріалу; «2» – знання лише окремих фрагментів основного матеріалу. Максимальна сума балів – 80. Додатково 20 балів можливо отримати, виконавши індивідуальне завдання з курсу.