Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Мерчандайзинг в готельно-ресторанному господарстві
Навчальна дисципліна «Мерчандайзинг в готельно-ресторанному господарстві» призначена для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського ) рівня відповідно до ОПП підготовки бакалаврів за галуззю знань 24 «Сфера обслуговування» за спеціальністю 241 «Готельно – ресторанна справа». Актуальність вивчення даної дисципліни зумовлюється швидким розвитком готельно-ресторанного господарства, постійним відкриттям нових закладів, підвищенням рівня конкуренції в сфері гостинності, тому курс «Мерчандайзинг» є невід’ємною частиною програми підготовки фахівців з готельно – ресторанної справи
Мета дисципліни – формування у здобувачів системи знань та професійних вмінь розробки та застосування заходів мерчандайзингу у закладах готельно-ресторанного господарства, опанування мерчандайзингових технологій, як засобу активації попиту споживачів, підвищення ефективності діяльності закладів готельно-ресторанного господарства за рахунок стимулювання бажання споживача відвідати певний заклад індустрії гостинності.
Результати навчання: Аналізувати сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності та рекреаційного господарства.
Розробляти нові послуги (продукцію) з використанням інноваційних технологій виробництва та обслуговування споживачів
Здатність розробляти нові послуги (продукцію) з використанням інноваційних технологій виробництва та обслуговування споживачів.
Тема 1. Поняття мерчандайзингу та його роль в готельно-ресторанному господарстві.
Тема 2. Управління поведінкою споживача як технологія мерчандайзингу.
Тема 3. Теоретичні засади мерчандайзингу.
Тема 4. Мерчандайзингові підходи до формування концепції та управління закладом готельно-ресторанного господарства.
Тема 5. Мерчандайзингові підходи до формування та управління асортиментом продукції в закладах ресторанного господарства.
Тема 6. Організація внутрішнього простору в закладах ресторанного господарства.
Тема 7. Викладка товарів на основі технологій мерчандайзингу.
Тема 8. Мерчандайзинг у системі маркетингових комунікацій.
100 балів:
Змістовий модуль 1 - 40 балів;
Змістовий модуль 2 - 40 балів
Індивідуальне завдання- 20 балів
Відвідування занять є одним із компонентів оцінювання, адже дає змогу отримати максимальний бал за усі види робіт.