UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Мерчандайзинг в готельно-ресторанному господарстві

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна «Мерчандайзинг в готельно-ресторанному господарстві» призначена для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського ) рівня відповідно до ОПП підготовки бакалаврів за галуззю знань 24 «Сфера обслуговування» за спеціальністю 241 «Готельно – ресторанна справа». Актуальність вивчення даної дисципліни зумовлюється швидким розвитком готельно-ресторанного господарства, постійним відкриттям нових закладів, підвищенням рівня конкуренції в сфері гостинності, тому курс «Мерчандайзинг» є невід’ємною частиною програми підготовки фахівців з готельно – ресторанної справи

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Мета дисципліни формування у здобувачів системи знань та професійних вмінь розробки та застосування заходів мерчандайзингу у закладах готельно-ресторанного господарства, опанування мерчандайзингових технологій, як засобу активації попиту споживачів, підвищення ефективності діяльності закладів готельно-ресторанного господарства за рахунок  стимулювання бажання споживача відвідати певний заклад індустрії гостинності.

Результати навчання

Результати навчання:  Аналізувати сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності та рекреаційного господарства.

Розробляти нові послуги (продукцію) з використанням інноваційних технологій виробництва та обслуговування споживачів

Здатність розробляти нові послуги (продукцію) з використанням інноваційних технологій виробництва та обслуговування споживачів.

Перелік тем

Тема 1. Поняття мерчандайзингу та його роль в готельно-ресторанному господарстві.

Тема 2. Управління поведінкою споживача як технологія мерчандайзингу.

Тема 3. Теоретичні засади мерчандайзингу.

Тема 4. Мерчандайзингові підходи до формування концепції та управління закладом готельно-ресторанного господарства.

Тема 5. Мерчандайзингові підходи до формування та управління асортиментом продукції в закладах ресторанного господарства.

Тема 6. Організація внутрішнього простору в закладах ресторанного господарства.

Тема 7. Викладка товарів на основі технологій мерчандайзингу.

Тема 8. Мерчандайзинг у системі маркетингових комунікацій.

Система оцінювання

100 балів:

Змістовий модуль 1 - 40 балів;

Змістовий модуль 2 - 40 балів

Індивідуальне завдання- 20 балів

Відвідування занять є одним із компонентів оцінювання, адже дає змогу отримати максимальний бал за усі види робіт.

Форма контролю
залік