Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Фізична рекреація
Дисципліна “Фізична рекреація” спрямована на формування у студентів фундаментальних та прикладних знань, умінь і навичок про раціональний зміст та обсяги рухової активності різних груп населення в процесі рекреаційної діяльності; про проведення рекреаційно-оздоровчих занять; про застосування у майбутній професійній діяльності різноманітних засобів рекреаційних занять (циклічних вправ, рекреаційних ігор, оздоровчих видів гімнастики, туризму); створення уявлення у майбутніх фахівців про основні положення комерційної рекреаційно-оздоровчої діяльності (утворення фізкультурно-оздоровчого (спортивного) клубу, нормативно-правова база, підприємництво у сфері ФК і С та ін.), формування знань та практичних вмінь щодо здійснення управлінської діяльності у фізкультурних організаціях різного типу, застосування засобів відновлення та оздоровлення за необхідністю (сауна, баня, вітаміни, харчування та ін.), здійснення контролю за оздоровчим ефектом занять.
Розділи даної дисципліни спрямовані на ознайомлення студентів з теорією походження рекреації, з соціальними та економічними функціями рекреаційно-оздоровчої діяльності, видами туризму, формами рекреаційного туризму, сутністю сучасних оздоровчих систем.
вміти:
проводити заняття оздоровчої спрямованості;
застосовувати різні форми рекреаційно-спортивної діяльності;
реалізувати різні програми спортивно-оздоровчих занять з різними верствами населення.
Введення до курсу дисципліни «Фізична рекреація»
Історія розвитку рекреаційнооздоровчої роботи
Організаційні форми фізичної рекреації
Характеристика засобів та методів фізичної рекреації
Соціальнокультурні аспекти рекреації
Концепція вільного часу - як категорія рекреації
Фізична рекреація та здоров’я населення
Туризм як засіб рекреаційнооздоровчої роботи
Лікувальний туризм
Фітнес як засіб оздоровлення
Використання рекреаційних ігор в оздоровчій діяльності
Особливості рекреаційної діяльності у міських парках культури та відпочинку
Нетрадиційні форми рекреаційнооздоровчої діяльності
100 балів:
Змістовий модуль 1 - 40 балів;
Змістовий модуль 2 - 40 балів
Індивідуальне завдання- 20 балів
Відвідування занять є одним із компонентів оцінювання, адже дає змогу отримати максимальний бал за усі види робіт.