UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Інфраструктура туризму

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи
Короткий опис навчальної дисципліни

Дисципліна спрямована на формування поняття про інфраструктуру туризму, розширення знань студентів про виробничу і соціальну інфраструктуру, розкриває особливості її функціонування з урахуванням національного туристичного продукту.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти набудуть знання для комплексного підходу до аналізу сутності та складових інфраструктури туризму; засвоять навички практичного аналізу ситуацій, що стосуються розвитку інфраструктури туризму і чинників, що впливають на цей процес; набудуть компетентностей для аналізу формування банку даних об'єктів туристичної інфраструктури; навчаться застосовувати узагальнений досвід діяльності туристських адміністрацій та підприємств сфери туризму з урахуванням специфіки інфраструктури туристичного ринку; здобудуть навички для аналізу територіальних особливостей розміщення інфраструктури готельного і ресторанного господарства та процесів розвитку інфраструктури туризму і функціонування підприємств інфраструктурного комплексу туристичної сфери.

Результати навчання

Зміст навчальної дисципліни направлений на формування наступних компетентностей: здатність виконувати професійну діяльність у відповідності до стандартів якості, вміння управляти комплексними діями або проектами; знання і розуміння предметної області своєї професії; здатність аналізувати туристичний потенціал територій; здатність орієнтуватись в організації  туристично-рекреаційного простору; розуміння сучасних тенденцій і регіональних пріоритетів розвитку туризму  в цілому та окремих його форм і видів; розуміння процесів організації туристичних подорожей і комплексного туристичного обслуговування (готельного, ресторанного, транспортного, екскурсійного, рекреаційного); уміння працювати з документацією та здійснювати розрахункові операції суб’єктами туристичного бізнесу.

Перелік тем

Тема 1. Поняття та роль інфраструктури в розвитку туризму. Тема 2. Загальна характеристика матеріально-технічної бази туризму. Тема 3. Склад та структура засобів розміщення туристів.  Тема 4. Виробнича інфраструктура. Тема 5. Соціальна інфраструктура. Тема 6. Транспортна інфраструктура в туризмі. Тема 7. Інформаційна інфраструктура туризму. Тема 8. Заклади харчування, як складова інфраструктури туризму.  Тема 9. Організація надання послуг розміщення в туризмі. Тема 10. Організація роботи підприємств харчування. Тема 11. Міжнародна туристична інфраструктура. Тема 12. Стратегії розвитку інфраструктури туризму.

Система оцінювання

Поточний контроль В процесі поточного контролю здійснюється перевірка запам'ятовування та розуміння програмного матеріалу, набуття вміння і навичок конкретних розрахунків та обґрунтувань, опрацювання, публічного та письмового викладу (презентації) певних питань дисципліни. Поточний контроль здійснюється шляхом опитування або тестування під час лекцій та практичних занять, а також за підсумками систематичності і активності роботи студента протягом семестру. У разі невиконання завдань поточного контролю з об'єктивних причин, студент має право скласти їх індивідуально до останнього практичного заняття. Порядок організації такого контролю визначає викладач, який проводить практичні заняття.

Модульний контроль. Модульний контроль здійснюється у формі 2 контрольних заходів (максимальна оцінка - 15 балів) за окремими частинами дисципліни (модулями). За відсутності студента на контрольному заході без поважних причин модуль вважається не опанованим. Перескладання модулів здійснюється у терміни визначені викладачем. Результати модульного контролю доводяться до відома студентів.

Підсумковий контроль. Підсумковий контроль – комплексне оцінювання якості засвоєння навчального матеріалу дисципліни за всіма видами навчальних занять. Підсумковий контроль здійснюється у формі іспиту. Основним завданням підсумкового контролю є перевірка розуміння студентами програмного матеріалу дисципліни в цілому, розуміння логіки та взаємозв'язків між окремими розділами, здатність творчо використовувати отриманні знання.

Форма контролю
залік