UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Культура готельно-ресторанної справи

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи
Короткий опис навчальної дисципліни

«Культура готельно-ресторанної справи» - це поняття про етикет, про професійну психологію сервісу, про комунікативні компетентності, типи споживачів послуг і взаємодію з ними; про етику сфери гостинності, корпоративну культуру та імідж підприємства; етику управління, моральність особистості; сутність, принципи та функції ділового етикету; правила поведінки за столом, правила користування столовими приборами та види сервірувань, правила поведінки обслуговуючого персоналу; види прийомів; стилі інтер’єрів.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою вивчення дисципліни «Культура готельно-ресторанної справи» є формування у майбутніх фахівців знань та вмінь про культурні та етичні особливості організації, системи і ведення готельно-ресторанної справи. Навчальна дисципліна сприяє розвитку професійних компетентностей. Для досягнення поставленої мети необхідно: сформувати у здобувачів етико-культурні компоненти ведення готельно-ресторанного бізнесу та обслуговування споживачів сфери гостинності.

Результати навчання

У результаті вивчення дисципліни студент має знати, розуміти і вміти використовувати на практиці базові поняття з теорії готельної та ресторанної справи, організації обслуговування споживачів та діяльності суб’єктів ринку готельних та ресторанних послуг, застосовувати свої знання в різних професійних ситуаціях та відповідати за результати своєї діяльності.

Перелік тем

1. Ретроспективний аналіз розвитку понять про культуру, етику та етикет.

2. Теоретичні аспекти професійної культури сфери обслуговування.

3. Професійна етика у готельно-ресторанному бізнесі.

4. Моральне здоров’я колективу. Моральні засади управління колективом.

5. Норми поведінки керівника.

6. Професійна етика персоналу та управління конфліктами.

7. Професійний етикет у сфері обслуговування.

8. Вербальні засоби етикету ділового спілкування.

9. Невербальні засоби спілкування та їх класифікація.

10. Особливості етикету обслуговування в ресторанах.

11. Культура обслуговування у ресторанах.

12. Міжнародний етикет обслуговування.

13. Культура обслуговування у закладах гостинності.

14. Види прийомів.

15. Стилі інтер’єрів.

Система оцінювання

Усього 100 балів.

Систематичність відвідування (лекції і практичні заняття) – 5 балів.

Активні роботи – 15 балів.

Самостійне опрацювання матеріалу – 20 балів.

Семестрове індивідуальне завдання – 20 балів.

Модульна контрольна робота - 20 балів.

Альтернативні завдання/додаткові виступи: реферат (5 балів), презентація (від 11 слайдів - 7 балів), підготовка тез та виступ на конференції - 10 балів.

Форма контролю
залік