UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Сталий розвиток територій

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи
Короткий опис навчальної дисципліни

Сталий розвиток територій – це гармонійний, соціальний, економічний і екологічний розвиток міських і сільських поселень, спрямований на створення умов проживання нинішніх і наступних поколінь на основі збалансованого використання ресурсів. Особливої уваги заслуговують проблеми пов’язані з функціонуванням концепції сталого туризму.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Ціллю дисципліни є формування у здобувачів системи знань, умінь та навичок і світогляду, необхідних для прийняття раціональних рішень в умовах соціальних та екологічних обмежень, а також застосування принципів та підходів сталого розвитку в наукових дослідженнях, професійній і соціальній діяльності.

Задачами навчальної дисципліни є:

вивчення сутності сталого розвитку територій, концепції сталого розвитку та сучасних підходів до аналізу сталого розвитку; визначення методичних підходів щодо формування стратегії сталого розвитку та управління сталим розвитком, з наступним оцінюванням ефективності впровадження відповідних рішень.

Результати навчання

РН 4. Пояснювати особливості організації рекреаційно-туристичного простору

РН 5. Аналізувати рекреаційно-туристичний потенціал території

РН 13. Встановлювати зв’язки з експертами туристичної та інших галузей

РН 16. Діяти у відповідності з принципами соціальної відповідальності та громадянської свідомості

РН 19. Аргументовано відстоювати свої погляди в розв’язанні професійних завдань

РН 20. Виявляти проблемні ситуації і пропонувати шляхи їх розв’язання

РН 21. Приймати обґрунтовані рішення та нести відповідальність за результати своєї професійної діяльності

Перелік тем

Тема 1. Сутність сталого розвитку: загальна характеристика та індикатори вимірювання.

Тема 2. Економічне зростання і сталий розвиток територій

Тема 3. Екологічні проблеми у контексті сталого розвитку  територій 

Тема 4. Людський розвиток як головний чинник і показник суспільного прогресу

Тема 5. Організація та аналіз впровадження заходів сталого розвитку територій

Тема 6. Україна в контексті переходу на засади сталого розвитку. Соціальна мобілізація для сталого розвитку

Тема 7. Сталий розвиток вітчизняного та міжнародного туризму

Тема 8. Стратегічне планування сталого розвитку територій

Система оцінювання

Курсом передбачено 8 лекцій та 8 практичних занять, кожний вид занять оцінюється за 5-бальною шкалою: «5» – відмінний рівень, всебічне і глибоке знання матеріалу, вміння його використовувати на практиці; «4» – матеріал підготовлений на високому рівні, але недостатня активність студента на парі; «3» – посереднє знання основного матеріалу; «2» – знання лише окремих фрагментів основного матеріалу. Максимальна сума балів – 80. Додатково 20 балів можливо отримати, виконавши індивідуальне завдання з курсу.

Форма контролю
залік