UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Інформаційно-аналітичне забезпечення систем кібербезпеки

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра комп’ютерної інженерії та кібербезпеки
Короткий опис навчальної дисципліни

Дисципліна включає лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи та самостійну роботу.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою дисципліни є оволодіння теоретичними знаннями з питань інформаційно-аналітичних досліджень та оволодіння практичними навичками використання сучасних інформаційно-аналітичних систем. Ціль дисципліни полягає в оволодінні сучасними методами, засобами та технологіями проведення аналітики кіберзагроз, прогнозування наслідків та вторгнень, реагування на інциденти, протидія несанкціонованому втручанню.

Результати навчання

Аналізувати та проводити оцінку ефективності та рівня захищеності ресурсів різних класів в інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних (автоматизованих) системах в ході проведення випробувань згідно встановленої політики інформаційної ат/або кібербезпеки. Здійснювати оцінювання можливості реалізації потенційних загроз інформації, що обробляється в ІТС та ефективності використання КЗЗ в умовах реалізації загроз різних класів; Здійснювати оцінювання можливості несанкціонованого доступу до елементів інформаційно-телекомунікаційних систем Впроваджувати процеси виявлення, ідентифікації, аналізу та реагування на інциденти інформаційної і/або кібербезпеки. Здійснювати аналіз та мінімізацію ризиків обробки інформації в ІТС

Перелік тем

Тема 1. Інформаційна складова інформаційно-аналітичної діяльності

Тема 2. Аналітична складова інформаційно-аналітичної діяльності

Тема 3. Інформаційні продукти як результат інформаційно-аналітичної діяльності

Тема 4. Інформаційне обслуговування і інформаційно-аналітичні послуги

Тема 5. Методи та засоби виявлення вторгнень

Тема 6. Аналіз загроз

Тема 7. Технології протидії кібервтручанням

Тема 8. Сучасні інформаційно-аналітичні системи

Тема 9. Документаційне забезпечення інформаційно-аналітичної діяльності

Система оцінювання

Відвідування лекцій – 0,5 балів кожна 16 лекцій, Практичні заняття – 3 бали кожне 16 практичних, Контрольна робота – 6,5 балів кожна 6 МКР, Самостійна робота – 5 балів.

Форма контролю
екзамен