UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Теорія брендингу, дизайн та айдентика

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра комп’ютерної інженерії та кібербезпеки
Короткий опис навчальної дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни "Теорія брендингу, дизайн та айдентика" є ознайомлення студентів з основними поняттями та сталими одиницями розробки фірмового стилю, брендингу та корпоративної айдентики, практичне використання графічних редакторів для створення айдентики. Розробка брендбуку, ознайомлення з основними етапами презентації проекту та роботи з замовником.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Ознайомити студентів з поняттям "фірмовий стиль", "гайдлайн", "бренд", "неймінг".

Детально описати правила оформлення, обов'язкові вимоги при створенні дизайну макетів, а також переваги, можливості і технічні обмеження у виробництві різних елементів корпоративної айдентики.

Продемонструвати реальні рішення розробки фірмового стилю, навчити аналізувати елементи і складові корпоративної айдентики.

Навчити розробляти повний цикл фірмового стилю.

Ознайомити студентів з основними етапами роботи з замовником, постановки задачі, розробки і затвердження макета.

Результати навчання

Студенти володіють основними поняттями корпоративної айдентики.

Розробляють фірмовий стиль.

Володіють навичками  оформлення фірмової продукції.

Володіють основними графічними редакторами Adobe Photoshop та Adobe Illustrator та використовують їх для оформлення продукції корпоративного стилю.

Створюють Брендбук компанії в якості фінального проекту.

Перелік тем

Тема 1. Вступ. Основні поняття фірмового стилю.

Тема 2. Основи Adobe Illustrator

Тема 3. Основа створення корпоративної айдентики. Знак. Логотип.

Тема 4. Розробка ділової документації.

Тема 5. Корпоративна рекламна поліграфія, рекламно-сувенірна продукція.

Тема 6. Веб та медіа реклама. Корпоративний сайт.

Тема 7. Оформлення брендбуку та гайдлайну. Сталі одиниці корпоративного стилю.

Тема 8. Основи презентації проектів. Робота із замовником.

Система оцінювання

Робота на лекційних заняттях (16 лекцій) – 10 бали,

Виконання та захист лабораторних робіт (8 л.р.) – 60 балів,

Модульні контрольні роботи (2) – 20 балів.

Самостійна робота – 10 балів.

Разом – 100 балів.

Підсумковий контроль – екзамен (підсумкове тестування) - 100 балів.

До складання екзамену допускаються здобувачі вищої освіти, які отримали не менше 50 балів за результатами поточної успішності.

Підсумкове оцінювання здійснюється або за результатами роботи здобувача вищої освіти впродовж усього семестру (сумарна оцінка), або за результатами здачі екзамену (підсумкове тестування).

Форма контролю
залік