Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Технологія ремонту та відновлення
Дисципліна вивчає технології ремонту та відновлення технологічного обладнання, організацію та удосконалення організації ремонтного виробництва, впровадження у практику прогресивних ресурсозберігаючих процесів.
Цілі дисципліни: отримання знань з технології ремонту та відновлення технологічного обладнання, удосконалення організації ремонтного виробництва, впровадження у практику прогресивних ресурсозберігаючих технологій ремонту та відновлення.
Задачі дисципліни:
− оволодіння базовими знаннями з питань технології ремонту промислового обладнання та відновлення деталей машин;
− оволодіння знаннями у суміжних областях технологій видновлення, ремонтного виробництва, безпосередньо не звязаних зі знаннями за основною діяльністю.
Результати навчання передбачають освоєння та ознайомлення з:
- понятійно-термінологічним апаратом технологій ремонту та відновлення, змістом і завданнями системи технологічного обслуговування і ремонту обладнання;.
- структурою ремонтного виробництва;
- питаннями організації ремонту і догляду за обладнанням;
- питаннями наукової організації праці в ремонтній сфері;
- основніими правилами експлуатації обладнання;
- проблемами організації ремонтної служби на підприємстві;
- основними методами ремонту і відновлення деталей обладнання;
- основними методами ремонту механізмів і вузлів;
Студент повинен навчитися:
- класифікувати основні фактории ремонту;
- визначати основні поняття ремонтного циклу обладнання;
- виявляти взаємозвязки між формами організації ремонту обладнанян;
- проектувати технологічні процеси ремонту;
- прогнозувати стан відремонтного обладнання;
- визначити напрямки організації запасними частинами;
- визначати основні шляхи високоякісного змащування обладнання в процесі експлуатації.
Тема 1. Основи проектування технологічних процесів ремонту промислового обладнання.
Тема 2. Система технічного обслуговування і ремонту обладнання. Організація ремонту і догляду за обладнанням на підприємстві.
Тема 3. Основні правила експлуатації обладнання. Аутсорсінг.
Тема 4. Основні правила експлуатації обладнання.
Тема 5. Робоче місце слюсаря-ремонтника
Тема 6. Методи ремонту деталей промислового обладнання.
Тема 7. Методи відновлення деталей промислового обладнання.
Тема 8. Методи ремонту механізмів і вузлів.
Оцінювання знань студентів з дисципліни здійснюється на основі результатів:
– поточного контролю знань;
– індивідуального завдання;
– вхідного, поточного і підсумкового тестування;
– іспиту.
Об’єктом оцінювання знань студентів є програмний матеріал дисципліни, засвоєння якого перевіряється під час поточного контролю, модульного контролю і іспиту. Завданням поточного контролю є перевірка розуміння та засвоєння теоретичного матеріалу, набуття практичних навичок використання програмного забезпечення під час обробки експериментальних даних дослідження, уміння самостійно здійснювати дослідження, спостереження, аналіз. Завданням іспиту є перевірка розуміння студентом програмного матеріалу в цілому, здатності логічно та послідовно висловлювати власні думки.
Оцінювання здійснюється за 100-бальною шкалою. Завдання поточного контролю оцінюються в діапазоні від 0 до 100 балів (включно). Підсумковий контроль знань студентів здійснюється у формі іспиту. За кожним змістовим модулем здійснюється контроль роботи студента на лекційних і практичних заняттях, за що студент одержує максимально 64 бали. За виконання підсумкової модульної контрольної роботи студент одержує 36 балів. Таким чином за умов якісного виконання усіх завдань накопичується – 100 балів.