UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Медіаполітика

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра філософсько-історичних студій та масових комунікацій
Короткий опис навчальної дисципліни

Предмет вивчення дисципліни «Медіаполітика»: комплекс державних засобів, спрямованих на забезпечення конституційно гарантованих прав в галузі мас-медіа.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Мета курсу – формування в здобувачів вищої освіти навичок аналізувати основні стратегії медіаполітики.

Основні завдання вивчення освітньої компоненти «Медіаполітика»:

  • виявлення студентами специфіки предметної області медіаполітики;
  • вивчення концепцій медіаполітики;
  • визначення ролі медіа як чинника змін в політиці та суспільстві.
Результати навчання

Студент повинен знати:

  • зміст та основні поняття медіаполітики;
  • зміст основних концепцій медіаполітики;
  • правові основи медіаполітики;

Студент повинен вміти:

  • аналізувати основні політичні процеси та рішення державної влади стосовно діяльності в медіасфері;
  • застосовувати механізми реалізації «суспільного інтересу» в журналістській діяльності;
  • визначати стратегії забезпечення свободи мовлення.
Перелік тем

Медіаполітика як навчальна дисципліна

Критичні теорії масової комунікації

Медіаполітична система

Медіа як чинник змін в політиці та суспільстві

Регулювання діяльності ЗМІ державою

Правова основа медіаполітики

Медіа-рилейшнз

Медіатизація

Система оцінювання

90-100 Відмінно – знання особливостей релігійних туристично-рекреаційних ресурсів на території України та світу, вміння аналізувати закономірності поширення об'єктів релігійно-паломницького туризму на основі використання культових об'єктів, оцінювати різні види релігійних туристично-рекреаційних ресурсів, давати їм характеристики, повне і ґрунтовне розкриття основних понять курсу та відмінне виконання практичних і самостійних завдань, лише з несуттєвими неточностями. Студент вміє застосовувати принципи і методи проведення науково-дослідних робіт у галузі досліджень релігійних туристично-рекреаційних ресурсів.

75-89 Добре – знання особливостей релігійних туристично-рекреаційних ресурсів на території України та світу, вміння аналізувати закономірності поширення об'єктів релігійно-паломницького туризму на основі використання культових об'єктів з неточностями та незначними помилками, оцінювати різні види релігійних туристично-рекреаційних ресурсів, давати їм характеристики з неточностями та незначними помилками, деякі неточності у визначенні суті основних понять курсу, виконання практичних і самостійних завдань з кількома помилками. Студент застосовує принципи і методи проведення науково-дослідних робіт у галузі досліджень релігійних туристично-рекреаційних ресурсів лише під керівництвом викладача.

60-74 Задовільно – загалом демонструє знання змісту тем курсу, володіє мінімальним набором понять, недостатньо орієнтується у складі та розміщенні релігійних туристично-рекреаційних ресурсів України та світу, слабке розуміння основних методів та прийомів аналізу релігійних туристично-рекреаційних ресурсів, утруднення у характеристиці територіальної організації релігійних туристично-рекреаційних ресурсів України та світу, розкриття основного змісту теоретичних питань, але не повне, із значними помилками. Часткове виконання практичних і самостійних завдань зі значною кількістю недоліків. Виконання задовольняє мінімальні критерії.

35-59 Незадовільно – демонструє слабке знання змісту дисципліни, видів туристично-рекреаційних ресурсів України та світу, недостатньо орієнтується у розміщенні різних видів релігійних туристично-рекреаційних ресурсів України та світу, дає неповні характеристики районів і об’єктів релігійно-паломницького туризму, слабке розуміння основних методів та прийомів оцінки релігійних туристично-рекреаційних ресурсів, фрагментарні знання основних термінів і понять курсу, невиконання або неправильне виконання основної кількості практичних і самостійних робіт з правом повторної перездачі.

0-34 Незадовільно – Відсутні знання з дисципліни. Необхідне повторне вивчення дисципліни.

Форма контролю
залік