UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Іноземна мова французька (третя)

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра теоретичної та прикладної лінгвістики
Короткий опис навчальної дисципліни

Курс третьої іноземної мови передбачає формування комунікативної компетентності студентів, розвиток навичок усного та писемного мовлення в результаті засвоєння мовного матеріалу, що містить нові лексичні одиниці та граматичні явища,формування умінь та навичок сприйняття мови на слух шляхом прослуховування аудіо та перегляду відео матеріалів, оволодіння мовним, соціокульткрним та соціолінгвістичним матеріалом, читання текстів художньої літератури в оригіналі в межах, передбачених програмою, спонтанне діалогічне та монологічне мовлення у заданій ситуації. 

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Мета курсу – розвиток навичок усного і писемного мовлення у студентів, формування здатності застосовувати граматичні та лексичні елементи для сприйняття та відтворення мовленнєвих ситуацій.

Завдання курсу - це формування словникового запасу студентів, закріплення знань з граматики, оволодіння правильною вимовою іншомовних слів, формування здатності студентів вільно володіти існуючими в французькій мові граматичними структурами, розуміти зміст і художню цінність оригінального французького тексту на рівні А1.

Завдання полягає у формуванні вмінь: • здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою; • розуміти на слух зміст автентичних текстів; • читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів; • здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань; • висловлювати свої думки, почуття та ставлення; • ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування; • обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;

Результати навчання

На кінець вивчення курсу студенти досягяють рівня А1+ (СEСR). Студенти розуміють іншомовне усне та писемне мовлення достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби. Спілкуються досить легко у реальних та умовних комунікативних ситуаціях, ведуть прості повсякденні розмови без надмірних зусиль; ставлять запитання і відповідають на запитання, обмінюються думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях. Пишуть особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб. Спілкуються онлайн на побутові теми, використовуючи мовні кліше. Розміщують в мережі Інтернет короткі описові дописи про повсякденну діяльність та почуття. Обмінюються простими коментарями з іншими дописувачами. Виконують і реагують на основні мовленнєві функції, такі як запит, надання та обмін інформацією, дотримуючись загальноприйнятих норм комунікативної поведінки. Володіють базовим лінгвістичним діапазоном, який дозволяє вправлятися у повсякденних передбачуваних ситуаціях. Мають достатній словниковий запас для ведення типової повсякденної бесіди у знайомих ситуаціях і на знайомі теми.  

Перелік тем

1. La famille, les fêtes et les traditions. 2. Le logement. 3. Les commerces. 4. Les transports et les voyages. 5. Les études , le travail et le loisir. 

Система оцінювання

Курс містить 5 модулів по 20 балів кожний.

Форма контролю
залік