UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Філософія релігії. Духовні практики в коучингові

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра філософсько-історичних студій та масових комунікацій
Короткий опис навчальної дисципліни

Освітній вибірковий компонент «Філософія релігії. Духовні практики у коучингу» належить до циклу вибіркових дисциплін. Предметом вивчення навчальної дисципліни є світовий досвід використання духовних практик для розвитку та саморозвитку особистості.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Завдання:

- дати уявлення про поняття духовних практик та духовного розвитку;

- ознайомити здобувачів вищої освіти з основними концепціями духовних практик у релігіях світу

- розкрити особливості впливу духовних практик Сходу та Заходу на особистість людини;

- ознайомити здобувачів вищої освіти з особливостями застосування духовних практик у коучингу

Результати навчання

Очікувані результати навчання:

У результаті вивчення дисципліни "Філософія релігії. Духовні практики у коучингу" здобувачі вищої освіти мають:

Знати:

- сутність духовних практик та їх потенціал для внутрішнього розвитку людини;

- можливості використання духовних практик різних релігій (давніх і сучасних) у коучингу;

Перелік тем

Тема 1. Коучинг у системі соціо-гуманітарних дисциплін.

Тема 2. Філософія релігії в системі філософського знання.

Тема 3. Філософські концепції релігійної віри.

Тема 4. Сучасні філософські вчення про Бога.

Тема 5. Основні концепції релігії

Тема 6. Духовність як об'єкт дослідження. Сучасні концепції духовного розвитку та саморозвитку особистості.

Тема 7. Духовні практики у стародавніх релігіях Сходу

Тема 8. Сучасні духовні практики та умови їх ефективного застосування у коучингові

 

Система оцінювання

Система оцінювання

90 – 100 Студент вільно володіє навчальним матеріалом, висловлює свої думки, робить аргументовані висновки, рецензує відповіді інших студентів, творчо виконує індивідуальні та колективні завдання; самостійно знаходить додаткову інформацію та використовує її для реалізації поставлених перед ним завдань; вільно використовує нові інформаційні технології для поповнення власних знань може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання завдання й оцінити результати власної практичної діяльності; виконує завдання, не передбачені навчальною програмою; вільно використовує знання для розв’язання поставлених перед ним завдань.

75 – 89 Студент вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці; узагальнює і систематизує навчальну інформацію, але допускає незначні огріхи у порівняннях, формулюванні висновків, застосуванні теоретичних знань на практиці за зразком самостійно виконує практичні завдання, передбачені програмою; має стійкі навички виконання завдання.

60 – 74 Студент володіє навчальним матеріалом поверхово, фрагментарно, на рівні запам’ятовування відтворює певну частину навчального матеріалу з елементами логічних зв’язків, знає основні поняття навчального матеріалу має елементарні, нестійкі навички виконання завдань.

35 – 59 Студент має фрагментарні знання (менше половини) при незначному загальному обсязі навчального матеріалу; відсутні сформовані уміння та навички; під час відповіді допущено суттєві помилки планує та виконує частину завдання за допомогою викладача.

0 – 34 Результати навчання практично відсутні.

Форма контролю
залік