UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Психологія бізнесу

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра психології та соціального забезпечення
Короткий опис навчальної дисципліни

Входження у бізнес і його розвиток здійснюється у певному психологічному та соціокультурному середовищі. На ефективність бізнесу впливає низка чинників, серед яких важливу роль відіграють знання про специфіку самої бізнесової діяльності та індивідуальні особливості особистості бізнесмена. Ринкова економіка покладає головну відповідальність за реалізацію власного життя і за успіх у бізнесовій та підприємницькій діяльності на самих людей, тому зростає значення таких психологічних вис та властивостей особистості, як цілеспрямованість, підприємливість, комунікабельність, готовність до обґрунтованого ризику, а також зростає значення соціальних і психологічних методів управління. 

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою вивчення навчальної дисципліни є набуття знань про психологічні особливості особистості бізнесмена та механізми розвитку і функціонування підприємницької організації, формування умінь та навичок застосування інструментарію прийняття ефективних господарських рішень та ведення сучасного бізнесу.

Задача навчальної дисципліни: формування цілісних теоретичних уявлень щодо психології бізнесу та підприємницької діяльності, психологічні особливості ведення бізнесу.  

Результати навчання
  • вміти використовувати понятійно-категоріальний апарат психології бізнесу в професійній діяльності;
  • застосовувати сучасні наукові підходи, методології та методики для дослідження психологічних проблем бізнесу;
  • сформувати уявлення щодо психологічних аспектів бізнесу як діяльності та основних психологічних підходів до дослідження феномену підприємницької діяльності;
  • вміти визначати основні ризики підприємницької діяльності;
  • брати участь у професійні дискусії у сфері економічних відносин, суспільних комунікацій та регіональних студій;
  • поважати опонентів і їхню точки зору;
  • доносити до фахівців та широкого загалу інформацію, ідеї, проблеми, рішення та власний досвід з фахових проблем;
  • сформувати у студентів уявлення щодо особливостей роботи в команді.
Перелік тем

Тема 1.Психологія бізнесу як міждисциплінарна наука.

Тема 2. Проблема методу та методології психології бізнесу.

Тема 3. Характеристика психологічних ознак підприємництва.

Тема 4. Особистість у бізнесі.

Тема 5. Психологія ділового спілкування у бізнесі.

Тема 6. Психологічна сутність підприємницької діяльності.

Тема 7. Психологічні особливості рекламної політики.

Тема 8. Психологічні особливості роботи в команді.

 

 

Система оцінювання

40 балів – модуль 1;

40 балів – модуль 2;

20 балів – есе

Форма контролю
залік