Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Психологія реклами
Предметом психології реклами є поведінка споживача, тобто всі дії людини, прямо пов'язані з придбанням та використанням благ і послуг, у тому числі процесів прийняття рішень, що передують їм.
- ознайомлення студентів з цілями, функціями та різновидами реклами;
- ознайомлення з психотехнологіями рекламної стратегії;
- розуміння сутності психології мотивації та соціальних експектацій в рекламній діяльності;
- формуванняуявлень про сугестивні та переконувальні психотехнології реклами; психотехнології рекламних засобів зі зворотним зв’язком та без нього;
студенти повинні знати:
- цілі, функції, види реклами;
- принципи використання психотехнологій рекламної стратегії в залежності від конкретних соціальних умов;
- психологічні чинники та детермінанти мотиваційних тенденцій в рекламі;
- основні різновиди та зміст рекламної продукції;
- методологію, методи та прийоми рекламної діяльності.
студенти повинні уміти:
- здійснювати психологічний та психотехнічний аналіз реклами;
- визначати психологічну ефективність реклами;
- створювати рекламну продукцію.
Психологія реклами як галузь знань
Психоаналітична інтерпретація сучасного рекламного дискурсу
Вплив на несвідоме у сучасній рекламі. Гіпнотично орієнтовані підходи
Концептуальні основи нейротехнологій
Моделі поведінки споживачів
Психотехнології у рекламі
Засоби психологічного впливу в рекламі
Техніки нейролінгвістичного програмування і технологія «25-го кадру»
Роль психічних процесів у формуванні рекламних образів
Механізми і характеристики сприймання в рекламі
Процеси привертання уваги
Запам’ятовуваність реклами як критерій її ефективності
Психологічні особливості впливу реклами у масових комунікаціях
Здійснення рекламного впливу за допомогою телебачення, радіо, преси
Психологічні особливості зовнішньої реклами
Особливості інформаційного впливу на зорове сприйняття у друкованій рекламі
Особливості сприйняття інтернет-реклами та нестандартних рекламних засобів
Проблеми психологічної ефективності реклами.
90 – 100 Студент вільно володіє навчальним матеріалом, висловлює свої думки, робить аргументовані висновки, рецензує відповіді інших студентів, творчо виконує індивідуальні та колективні завдання; самостійно знаходить додаткову інформацію та використовує її для реалізації поставлених перед ним завдань; вільно використовує нові інформаційні технології для поповнення власних знань може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання завдання й оцінити результати власної практичної діяльності; вільно використовує знання для розв’язання поставлених перед ним завдань.
75 – 89 Студент вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці; узагальнює і систематизує навчальну інформацію, але допускає незначні огріхи у порівняннях, формулюванні висновків, застосуванні теоретичних знань на практиці за зразком самостійно виконує практичні завдання, передбачені програмою; має стійкі навички виконання завдання.
60 – 74 Студент володіє навчальним матеріалом поверхово, фрагментарно, на рівні запам’ятовування відтворює певну частину навчального матеріалу з елементами логічних зв’язків, знає основні поняття навчального матеріалу має елементарні, нестійкі навички виконання завдань.
35 – 59 Студент має фрагментарні знання (менше половини) при незначному загальному обсязі навчального матеріалу; відсутні сформовані уміння та навички; під час відповіді допущено суттєві помилки планує та виконує частину завдання за допомогою викладача.
0 – 34 Результати навчання практично відсутні.