Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Методики коучингу
Даний курс буде цікавий та корисний студентам, які виявляють бажання брати на себе відповідальність за власне життя; отримати прості, але дієві рекомендації та методи щодо розвитку вмінь вірно формулювати цілі по життю та вміти їх досягати.
Методи коучингу покликані забезпечити студентів інформацією та інструментами щодо досягнення успіху та різнобічного розвитку особистості.
Мета – ознайомлення студентів з особливостями сутності процесу коучингу, закономірностями його становлення, а також основних інструментів, які можуть бути застосовані в різних сферах життєдіяльності людини, спрямовані на розвиток особистості та навчити застосовувати дані алгоритми як у практичну діяльність, так і у власному житті; розкрити механізми розвитку особистості під дією цілеспрямованих педагогічних та коучингових впливів; професійне висвітлення сутності й особливостей процесу коучингу, а також основних інструментів коучингу, які можуть бути застосовані в різних сферах життєдіяльності людини та спрямовані на розвиток особистості.
- ознайомлення студентів з історичними аспектами розвитку та становлення методів коучингу;
- розкриття змісту основних коучингових методів;
- висвітлення методологічних засад використання методів та технік коучингу в професійній діяльності та для особистих цілей;
- формування у студентів практичних навичок та умінь, необхідних для використання методів коучингу;
- орієнтація студентів на вивчення та застосування методів коучингу в практичній діяльності, сприянні глибокому розумінню тих чи інших особливостей особистості, причин їх формування та шляхів профілактики і корекції.
- Сутність коучингу та його види.
- Мета та принципи коучингу.
- Професійні стандарти коучингу.
- Постановка запитань у коучинговому процесі.
- Інструменти коучингу та методика їх застосування в коучинговій діяльності.
- Загальна характеристика основних інструментів коучингу.
(Основні інструменти коучингу: техніка «Колесо балансу», модель GROW, стратегія Уолта Діснея, піраміда Роберта Ділтса, техніка шкалювання).
7. Загальна характеристика допоміжних технік у коучинговому процесі.
(Допоміжні техніки у коучинговому процесі: використання метафор, метафоричні асоціативні карти, техніка «воронка запитань», техніка «картезіанські запитання», техніка «SMART» (визначення критеріїв задач), модель SWOT, вправи, спрямовані на самопізнання та розвиток особистості та ін.).
Підсумки.
Підсумкове семестрове рейтингове оцінювання у балах за національною шкалою і шкалою ЕСТS.