UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Психологія реклами (053, 2 сем)

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра філософсько-історичних студій та масових комунікацій
Короткий опис навчальної дисципліни

Предметом психології реклами є поведінка споживача, тобто всі дії людини, прямо пов'язані з придбанням та використанням благ і послуг, у тому числі процесів прийняття рішень, що передують їм.

Цілі та задачі навчальної дисципліни
  • ознайомлення студентів з цілями, функціями та різновидами реклами;
  • ознайомлення з психотехнологіями рекламної стратегії;
  • розуміння сутності психології мотивації та соціальних експектацій в рекламній діяльності;
  • формуванняуявлень про сугестивні та переконувальні психотехнології реклами; психотехнології рекламних засобів зі зворотним зв’язком та без нього;
Результати навчання

студенти повинні знати:

  • цілі, функції, види реклами;
  • принципи використання психотехнологій рекламної стратегії в залежності від конкретних соціальних умов;
  • психологічні чинники та детермінанти мотиваційних тенденцій в рекламі;
  • основні різновиди та зміст рекламної продукції;
  • методологію, методи та прийоми рекламної діяльності.

          студенти повинні  уміти:

  • здійснювати психологічний та психотехнічний аналіз реклами;
  • визначати психологічну ефективність реклами;
  • створювати рекламну продукцію.
Перелік тем

Психологія реклами як галузь знань

Психоаналітична інтерпретація сучасного рекламного дискурсу

Вплив на несвідоме у сучасній рекламі. Гіпнотично орієнтовані підходи

Концептуальні основи нейротехнологій

Моделі поведінки споживачів

Психотехнології у рекламі

Засоби психологічного впливу в рекламі

Техніки нейролінгвістичного програмування і технологія «25-го кадру»

Роль психічних процесів у формуванні рекламних образів

Механізми і характеристики сприймання в рекламі

Процеси привертання уваги

Запам’ятовуваність реклами як критерій її ефективності

Психологічні особливості впливу реклами у масових комунікаціях

Здійснення рекламного впливу за допомогою телебачення, радіо, преси

Психологічні особливості зовнішньої реклами

Особливості інформаційного впливу на зорове сприйняття у друкованій рекламі

Особливості сприйняття інтернет-реклами та нестандартних рекламних засобів

Проблеми психологічної ефективності реклами.

Система оцінювання

90 – 100 Студент вільно володіє навчальним матеріалом, висловлює свої думки, робить аргументовані висновки, рецензує відповіді інших студентів, творчо виконує індивідуальні та колективні завдання; самостійно знаходить додаткову інформацію та використовує її для реалізації поставлених перед ним завдань; вільно використовує нові інформаційні технології для поповнення власних знань може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання завдання й оцінити результати власної практичної діяльності; вільно використовує знання для розв’язання поставлених перед ним завдань.

75 – 89 Студент вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці; узагальнює і систематизує навчальну інформацію, але допускає незначні огріхи у порівняннях, формулюванні висновків, застосуванні теоретичних знань на практиці за зразком самостійно виконує практичні завдання, передбачені програмою; має стійкі навички виконання завдання.

60 – 74 Студент володіє навчальним матеріалом поверхово, фрагментарно, на рівні запам’ятовування відтворює певну частину навчального матеріалу з елементами логічних зв’язків, знає основні поняття навчального матеріалу має елементарні, нестійкі навички виконання завдань.

35 – 59 Студент має фрагментарні знання (менше половини) при незначному загальному обсязі навчального матеріалу; відсутні сформовані уміння та навички; під час відповіді допущено суттєві помилки планує та виконує частину завдання за допомогою викладача.

0 – 34 Результати навчання практично відсутні.

Форма контролю
екзамен