UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


OpenGL

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра інженерії програмного забезпечення
Короткий опис навчальної дисципліни

Дисципліна включає лекції, практичні заняття, лабораторні роботи, модульні контрольні роботи та самостійну роботу.

Дисципліні «Конструювання графічних інтерфейсів» належить особлива роль в навчальному плані підготовки фахівців ІТ. Адже об’єктами професійної діяльності є розробка, модернізація та експлуатація проектів з різними графічними інтерфейсами, та зокрема систем які вимагають реалізації 3D графіки, а саме ігри, системи САПР, та подібні, характерною рисою яких є широке використання методів і засобів інтерактивної комп’ютерної графіки.

В робочій навчальній програмі дисципліни передбачене вивчення ключових тем геометричного моделювання і комп’ютерної графіки з використанням сучасних інтегрованих середовищ програмування і стандартної графічної бібліотеки OpenGL — одного з найпопулярніших прикладних програмних інтерфейсів API для розробки застосувань реалістичної двовимірної та тривимірної графіки.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою дисципліни є формування у студентів теоретичних знань і навичок для розробки комп’ютерних графічних моделей та методів обробки зображень.

Завдання дисципліни: вивчення основних принципів програмування комп’ютерної графічних інтерфейсів мовою С++ за допомогою бібліотеки OpenGL; опанування прийомів комп’ютерного моделювання; набуття навичок роботи з графічними бібліотеками; набуття студентами умінь та навичок використання технологій двовимірного та тривимірного графічного та геометричного моделювання.

Предметом вивчення навчальної дисципліни є засоби програмування комп’ютерних графічних інтерфейсів для моделювання різних процесів.

Результати навчання

В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати: принципи програмування графіки для моделювання різних процесів; стандарти на подання графічних моделей, графічних інтерфейсів та мовних засобів; архітектуру, принципи роботи, набір функцій стандартної бібліотеки OpenGL; принципи візуалізації даних та обробки зображень в MATLAB. Вміти: використовувати OpenGL в програмах C++ для формування та виведення даних і моделей в графічній формі; застосовувати діалогові графічні системи для моделювання графічних об'єктів, візуалізації даних та обробки зображень.

Перелік тем

Тема 1. Використання GDI

Тема 2. Основи OpenGL

Тема 3. Перетворення об’єктів

Тема 4. Матеріали і освітлення

Тема 6. Накладання текстури

Тема 7. Операції з пікселями

Тема 8. Прийоми роботи з OpenGL

Тема 9. Оптимізація програм OpenGL

Система оцінювання

Відвідування лекцій – 1 бал кожна (8 лекцій),

Лабораторні роботи – 5,5 бали кожна (8 л.р),

Контрольна робота – 12 балів М1, 14 балів М2, М3,

Самостійна робота – 2 бали М1, 3 бали М2, М3.

Форма контролю
залік