Каталог вибіркових навчальних дисциплін
PR-технології та масові комунікації
Метою дисципліни є формування теоретичної бази знань та практичних навичок здійснення PR-діяльності в сучаснолму інформаційному суспільстві
Завдання:
- формування і розвиток комунікаційних аналітичних здібностей у студентів;
- формування уміння планування PR-кампанії, визначати її пріоритетні напрями та комплекс PR-акцій;
- формування та вироблення умінь з ораторської майстерності.
Здобувач вищої освіти повинен знати:
- зміст поняття комунікативні технології, структуру, функції комунікативних технологій.
- зміст поняття «інформаційне суспільство», засади існування і формування інформаційного суспільства.
- специфіку і засади використання різних технологій маніпуляції в процесі організації комунікативного простору з метою їх протидії.
Здобувач вищої освіти повинен вміти:
- будувати ефективну комунікацію на рівні ділових, масових, публічних, організаційних комунікацій. Уміти аналізувати процес комунікації з точки зору доцільності використання різних комунікативних технологій.
- готувати творчі промо-проекти з використанням різних комунікативних технологій.
- забезпечувати ефективні комунікації відповідно до сфери: політичної, культурної, міжнародних відносин тощо
- здійснювати експертні, дорадчі та консультаційні функції у сфері політичного менеджменту та PR для органів державної влади, місцевого самоврядування, політичних партій, громадських організацій національного і міжнародного рівня;
- здійснювати управління складною діяльністю у сфері політики, політології та у ширших контекстах, розробляти плани і заходи з їх реалізації..
Основи комунікативної діяльності
Історія PR
Зв’язки з громадськістю в Західній Європі та Північній Америці у ХХ ст.
PR як робота з громадськістю
Інформаційна продукція PR-служб.
PR-діяльність та організація співпраці з мас-медіа
Управління інформацією і конструювання новин
PR -кампанія: підготовка, планування та проведення
PR-програми: планування, проведення PR-акцій та оцінка.
Модульні технології у реалізації PR-проектів
Особливості організації PR-кампаній в Інтернеті
Соціальні кампанії: споснсоринг і фандрайзинг
Іміджеві кампанії у зв’язках з громадськістю
Репутаційні кампанії у зв’язках з громадськістю.
PR-управління кризою
Тестовi завдання з обранням правильного варiанту вiдповiдi.
Тестовi завдання на додавання вiдповiдi.
Практичнi завдання iз моделювання налагодження комунiкативних процесiв.
Ситуативнi вправи на визначення ефективностi комунiкативних впливiв.