UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


PR-технології та масові комунікації

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра філософсько-історичних студій та масових комунікацій
Короткий опис навчальної дисципліни

Метою дисципліни є формування теоретичної бази знань та практичних навичок здійснення PR-діяльності в сучаснолму інформаційному суспільстві

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Завдання:

- формування і розвиток комунікаційних аналітичних здібностей у студентів;

- формування уміння планування PR-кампанії, визначати її пріоритетні напрями та комплекс PR-акцій;

 - формування та вироблення умінь з ораторської майстерності.

Результати навчання

Здобувач вищої освіти повинен знати:

  • зміст поняття комунікативні технології, структуру, функції комунікативних технологій.
  • зміст поняття «інформаційне суспільство», засади існування і формування інформаційного суспільства.
  • специфіку і засади використання різних технологій маніпуляції в процесі організації комунікативного простору з метою їх протидії.

Здобувач вищої освіти повинен вміти:

  • будувати ефективну комунікацію на рівні ділових, масових, публічних, організаційних комунікацій. Уміти аналізувати процес комунікації з точки зору доцільності використання різних комунікативних технологій.
  • готувати творчі промо-проекти з використанням різних комунікативних технологій.
  • забезпечувати ефективні комунікації відповідно до сфери: політичної, культурної, міжнародних відносин тощо
  • здійснювати експертні, дорадчі та консультаційні функції у сфері політичного менеджменту та PR для органів  державної влади, місцевого самоврядування, політичних партій, громадських організацій національного і міжнародного рівня;
  • здійснювати управління складною діяльністю у сфері політики, політології та у ширших контекстах, розробляти плани і заходи з їх реалізації..
Перелік тем

 

Основи комунікативної діяльності

Історія PR

Зв’язки з громадськістю в Західній Європі та Північній Америці у ХХ ст.

PR як робота з громадськістю

Інформаційна продукція PR-служб.

PR-діяльність та організація співпраці з мас-медіа

Управління інформацією і конструювання новин

PR -кампанія: підготовка, планування та проведення

PR-програми: планування, проведення PR-акцій та оцінка.

Модульні технології у реалізації PR-проектів

Особливості організації PR-кампаній в Інтернеті

Соціальні кампанії: споснсоринг і фандрайзинг

Іміджеві кампанії у зв’язках з громадськістю

Репутаційні кампанії у зв’язках з громадськістю.

PR-управління кризою

Система оцінювання

Тестовi завдання з обранням правильного варiанту вiдповiдi.

Тестовi завдання на додавання вiдповiдi.

Практичнi завдання iз моделювання налагодження комунiкативних процесiв.

Ситуативнi вправи на визначення ефективностi комунiкативних впливiв.

Форма контролю
залік