UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Сучасний мас-медійний менеджмент

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра філософсько-історичних студій та масових комунікацій
Короткий опис навчальної дисципліни

Предметом освітньої компоненти є методологія управління прес-службою, PR-компанією, а також процесом виробництва контенту в медіа, розробкою медіапроектів і концепцій, стратегій функціонування різних видів медіа.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Завдання ОК – дати можливість здобувачам вищої освіти засвоїти та зрозуміти основні принципи класифікації, структуру, організацію, принципи діяльності та функції різноманітних інформаційних служб, принципи забезпечення інформаційної безпеки, принципи аналітичної роботи щодо встановлення достовірності інформації.
 

Результати навчання

Здобувачі повинні знати:

  • дефініції понять “менеджмент”, “медіа-менеджмент”;
  • історичний поступ менеджменту як форми людської діяльності, його специфіку здійснення в медіапросторі;
  • принципи журналістського менеджменту
  • прийоми, засоби здійснення менеджменту в органах масової інформації

Здобувачі повинні вміти:

  • застосовувати професійні вміння керівництва у сфері медіа;
  • планувати, оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт відповідно до встановлених вимог;
  • використовувати оптимальні прийоми, заходи й інструменти менеджменту  в органах масової інформації;
  • організовувати роботу з журналістами, включаючі групові та індивідуальні форми співпраці;
  • розробляти плани роботи прес-служб для роботи у звичайних умовах та за кризової ситуації;
  • розробляти і реалізовувати наукові та прикладні проєкти у сфері політології та з дотичних до неї міждисциплінарних напрямів з урахуванням методологічних, економічних, соціальних, правових та етичних аспектів.
Перелік тем

Менеджмент у сучасному світі.

Історичний розвиток менеджменту.

Основи управління мас-медіа для створення пабліситі.

Менеджмент новин.

Менеджмент та етичні принципи роботи медіа.

Сучасні прес-служби: диференціація, структура, принципи організації.

Організація роботи прес-служб.

Менеджмент роботи прес-служб органів державної влади та місцевого самоврядування.

Інформаційні кампанії в системі медіарілейшенз.
Медіаменеджмент в кризових і екстремальних умовах.

Система оцінювання

Тестовi завдання з обранням правильного варiанту вiдповiдi.

Тестовi завдання на додавання вiдповiдi.

Практичнi завдання iз моделювання налагодження комунiкативних процесiв.

Ситуативнi вправи на визначення ефективностi комунiкативних впливiв.

Форма контролю
залік