UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


PR-технології та масові комунікації

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра філософсько-історичних студій та масових комунікацій
Короткий опис навчальної дисципліни

Предметом освітньої компоненти є методологія управління прес-службою, PR-компанією, а також процесом виробництва контенту в медіа, розробкою медіапроектів і концепцій, стратегій функціонування різних видів медіа.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Завдання ОК – дати можливість здобувачам вищої освіти засвоїти та зрозуміти основні принципи класифікації, структуру, організацію, принципи діяльності та функції різноманітних інформаційних служб, принципи забезпечення інформаційної безпеки, принципи аналітичної роботи щодо встановлення достовірності інформації.
 

Результати навчання

Здобувачі повинні знати:

  • дефініції понять “менеджмент”, “медіа-менеджмент”;
  • історичний поступ менеджменту як форми людської діяльності, його специфіку здійснення в медіапросторі;
  • принципи журналістського менеджменту
  • прийоми, засоби здійснення менеджменту в органах масової інформації

Здобувачі повинні вміти:

  • здійснювати експертні, дорадчі та консультаційні функції у сфері політичного менеджменту та PR для органів  державної влади, місцевого самоврядування, політичних партій, громадських організацій національного і міжнародного рівня;
  • застосовувати професійні вміння керівництва у сфері медіа;
  • використовувати оптимальні прийоми, заходи й інструменти менеджменту  в органах масової інформації;
  • організовувати роботу з журналістами, включаючі групові та індивідуальні форми співпраці;
  • розробляти плани роботи прес-служб для роботи у звичайних умовах та за кризової ситуації;
  • здійснювати управління складною діяльністю у сфері політики, політології та у ширших контекстах, розробляти плани і заходи з їх реалізації.
Перелік тем

Менеджмент у сучасному світі.

Історичний розвиток менеджменту.

Основи управління мас-медіа для створення пабліситі.

Менеджмент новин.

Менеджмент та етичні принципи роботи медіа.

Сучасні прес-служби: диференціація, структура, принципи організації.

Організація роботи прес-служб.

Менеджмент роботи прес-служб органів державної влади та місцевого самоврядування.

Інформаційні кампанії в системі медіарілейшенз.
Медіаменеджмент в кризових і екстремальних умова

Система оцінювання

Тестовi завдання з обранням правильного варiанту вiдповiдi.

Тестовi завдання на додавання вiдповiдi.

Практичнi завдання iз моделювання налагодження комунiкативних процесiв.

Ситуативнi вправи на визначення ефективностi комунiкативних впливiв.

Форма контролю
залік