UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Готельно-ресторанний бізнес (заг. підг.)

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи
Короткий опис навчальної дисципліни
Готельно-ресторанний бізнес є галуззю з високим рівнем конкуренції, що має за мету максимально задовольнити потреби споживачів, забезпечити їх високий рівень комфорту, задовольнити найрізноманітніші побутові, господарські і культурні запити. Обираючи дисципліну «Готельно-ресторанний бізнес», Ви отримуєте можливість дізнатись особливості функціонування готельних та ресторанних закладів на поч.ХХ ст., зрозуміти тренди та знати деталі організації надання послуг гостинності в Україні та за кордоном.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Метою вивчення дисципліни є отримання студентами знань щодо теоретичних основ функціонування підприємств готельно-ресторанного господарства на ринку, а також сприйнятті ними готельного й ресторанного бізнесу як невід’ємної частини сфери туризму, яка набуває все більшого значення в економічному житті країн. Відповідно до мети визначено наступні цілі вивчення дисципліни: - теоретичні – формування знань необхідних для організації роботи закладів готельно-ресторанного бізнесу. - практичні – підготовка студентів до самостійного рішення практичних завдань, що дозволить у майбутньому здійснювати успішну діяльність на ринку готельно-ресторанних послуг.
Результати навчання
В результаті вивчення дисципліни студент знатиме: - особливості організації готельно-ресторанного господарства в Україні та за кордоном; - основні фактори, що впливають на розподіл підприємств готельно-ресторанного господарства на типи та категорії; - організацію приміщень на підприємствах готельно-ресторанного господарства; - організацію процесу обслуговування на підприємствах готельно-ресторанного господарства; - організацію обслуговування клієнтів в підприємствах готельно-ресторанного господарства різних типів та категорій; - організацію допоміжних служб, цехів і обслуговуючих господарств; - організацію праці на підприємствах готельно-ресторанного господарства; - організацію виробничого процесу в підрозділах підприємств готельно-ресторанного господарства, та його контроль; - майбутнє готельно-ресторанного бізнесу.
Перелік тем
1. Історія розвитку готельного господарства в Україні та в світі 2. Класифікація та типізація готелів й інших засобів розміщення готельного типу 3. Організація приміщень у готельних господарствах 4. Архітектура та інтер’єр у готелі 5. Організація і технологія обслуговування у готельних підприємствах 6. Технологія прибиральних робіт у готельних підприємствах 7. Організація та технологія обслуговування в закладах ресторанного господарства при готелях 8. Додаткові послуги готелю: Івент-сервіс. Конференц-сервіс 9. Сутність ресторанного бізнесу. Історичні етапи розвитку ресторанного господарства 10. Класифікація закладів ресторанного господарства 11. Організація постачання закладів ресторанного господарства 12. Виробничий процес як основа формування закладу ресторанного господарства 13. Характеристика методів, видів та форм обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства 14. Обслуговування бенкетів 15. Організація обслуговування учасників конференцій, презентацій, нарад, споживачів у місцях відпочинку 16. Майбутнє готельно-ресторанного бізнесу
Система оцінювання
Курсом передбачено 8 лекцій та 8 практичних занять, кожний вид занять оцінюється за 5-бальною шкалою: «5» – відмінний рівень, всебічне і глибоке знання матеріалу, вміння його використовувати на практиці; «4» – матеріал підготовлений на високому рівні, але недостатня активність студента на парі; «3» – посереднє знання основного матеріалу; «2» – знання лише окремих фрагментів основного матеріалу. Максимальна сума балів – 80. Додатково 20 балів можливо отримати, виконавши індивідуальне завдання з курсу.
Форма контролю
залік