UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Комунікативний менеджмент

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра психології та соціального забезпечення
Короткий опис навчальної дисципліни
Актуальність та необхідність вивчення навчальної дисципліни обумовлюється специфікою управлінської діяльності та змістом організаційної взаємодії, основним складником яких є спілкування різних форм та проявів. Будучи елементом загальної системи управління, комунікативний менеджмент виступає підґрунтям раціональних та продуктивних взаємин між керівником та підлеглим, організацією та суспільством, що визначає ефективність функціонування системи менеджменту загалом
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Метою вивчення дисципліни є формування у студентів комплексу теоретичних знань і практичних навичок щодо розробки та реалізації системи комунікативного менеджменту в сучасних організаціях; розуміння ролі та значення комунікацій в системі суспільної взаємодії; вміння ефективно використовувати техніки ділового спілкування, організовувати та проводити ділові зустрічі, наради, переговори з метою формування позитивного іміджу організації та досягнення визначених цілей. Завданням дисципліни є підготовка студентів до практичного створення ефективної системи комунікативного менеджменту в комплексі управлінських відносин; визначення та застосування ефективних технік та прийомів комунікативного менеджменту в сучасній організації
Результати навчання
Навички формування та аналізу комунікативних процесів в організації; застосування ефективних технік ділового спілкування; організації та проведення ділових зустрічей, нарад, переговорів, презентацій та ділових прийомів; організації діяльності відділу зв’язків з громадськістю, формування корпоративної культури та іміджу організації; подолання криз та конфліктів методами комунікативного менеджменту
Перелік тем
Тема 1. Комунікативний менеджмент в системі управлінських відносин. Тема 2. Форми комунікацій в організації та їх характеристики. Тема 3. Техніки, завдання та складові ділового спілкування. Тема 4. Особливості міжособистісного спілкування в організаціях. Тема 5. Спілкування у трудовому колективі: ролі та диспозиції керівника та підлеглих. Тема 6. Організація та проведення ділових зустрічей, нарад, переговорів, публічних презентацій, ділових прийомів. Тема 7. Структура та завдання відділу зв’язків з громадськістю. Тема 8. Корпоративна культура організації: функції та етапи формування. Тема 9. Подолання внутрішньоорганізаційних криз та конфліктів інструментами комунікативного менеджменту.
Система оцінювання
50 балів – модуль 1 50 балів – модуль 2
Форма контролю
залік