Каталог вибіркових навчальних дисциплін
МІСЕ-туризм (6 сем.)
Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Викладач
Короткий опис навчальної дисципліни
Одним з пріоритетних напрямків соціально-економічний розвитку України є туризм, який сьогодні посідає друге місце в світовій економіці. У багатьох державах світу туризм розвивається як система, що має всі можливості для ознайомлення з історією, культурою, звичаями, духовними і релігійними цінностями даної країни і її народу, і надає прибуток у її скарбницю. В Україні на сьогоднішній день вже відбулося усвідомлення важливості розвитку туризму як одного з ефективних засобів відродження національної економіки завдяки здатності цього сектора забезпечувати значні валютні надходження, створювати значну кількість нових робочих місць та іншим перевагам.
Сьогодні MICE-туризм – один з ведучих і динамічно розвинених видів світового туристського бізнесу. У державних програмах розвитку економіки багатьох країн він стоїть на пріоритетних місцях. Вітчизняні традиції MICE-туризму тільки зароджуються, а інфраструктура практично відсутня. Проте в останні роки намітилася стабілізація економіки, повільне, але неухильне зростання іноземних інвестицій, прогрес у розвитку ділових і партнерських відносин із зовнішнім світом, вихід країни з глибокої політичної кризи – усе це вселяє оптимізм і змушує задумуватися про створення в нашій країні цивілізованого ринку MICE-туризму. Розвиток MICE-туризму вимагає більш ретельного дослідження всіх його аспектів.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Мета дисципліни полягає у формуванні спеціальних професійних знань у студентів з теоретичних засад MICE-туризму, особливостей організації ділових заходів, функціонування інфраструктури ділового туризму та організації обслуговування ділових туристів готельними, туристськими та іншими підприємствами сфери послуг та умінь, що забезпечать конкурентоспроможність готельних і туристських закладів, які спеціалізуються на діловому туризмі. Відповідно до мети визначено наступні цілі вивчення дисципліни:
- орієнтуватися у формах розвитку туристського бізнесу, типах туризму;
- володіти базовими поняття MICE-туризму;
- дослідити сучасний стан MICE-туризму;
- ознайомитися з історію та теорію створення, формування і розвитку ринку MICE-туризму;
- вивчити понятійний апарат MICE-туризму;
- ідентифікувати законодавчі та нормативно-правові акти в галузі туризму і готельного бізнесу;
- володіти інформацією про умови здійснення стандартизації, сертифікації готельних послуг;
- опрацювати сучасні інформаційні технології для виробництва та надання бізнес послуг;
- визначити особливості ринку послуг ділового туризму в світовій туристичній сфері.
Результати навчання
В результаті вивчення дисципліни студент отримує навички щодо прийняття управлінських рішень відносно організації ділових зустрічей, функціонування інфраструктури ділового туризму і організації обслуговування ділових туристів готельними, туристськими і іншими організаціями сфери послуг.
Перелік тем
1. Сутність та значення MICE-туризму.
2. Загальна характеристика і особливості політичних ділових заходів.
3. Загальна характеристика і особливості наукових заходів в MICE-туризмі.
4. Професійні ділові заходи. інсентив-туризм.
5. Інфраструктура MICE-туризму. Особливості обслуговування ділового сегмента споживачів готельними підприємствами.
6. Конференц-зали і бізнес-центри: характеристики, вимоги, обладнання.
7. Діловий етикет.
Система оцінювання
Оцінювання активності здобувачів освіти на заняттях здійснюватиметься за 5-бальною шкалою:
«5» – відмінний рівень, всебічне і глибоке знання матеріалу, вміння його використовувати на практиці;
«4» – матеріал підготовлений на високому рівні, але недостатня активність студента на парі;
«3» – посереднє знання основного матеріалу;
«2» – знання лише окремих фрагментів основного матеріалу.
Максимальна сума балів – 80.
Додатково 20 балів можливо отримати, виконавши індивідуальне завдання з курсу.
Форма контролю
залік