UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


МІСЕ-туризм (6 сем.)

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи
Короткий опис навчальної дисципліни
Одним з пріоритетних напрямків соціально-економічний розвитку України є туризм, який сьогодні посідає друге місце в світовій економіці. У багатьох державах світу туризм розвивається як система, що має всі можливості для ознайомлення з історією, культурою, звичаями, духовними і релігійними цінностями даної країни і її народу, і надає прибуток у її скарбницю. В Україні на сьогоднішній день вже відбулося усвідомлення важливості розвитку туризму як одного з ефективних засобів відродження національної економіки завдяки здатності цього сектора забезпечувати значні валютні надходження, створювати значну кількість нових робочих місць та іншим перевагам. Сьогодні MICE-туризм – один з ведучих і динамічно розвинених видів світового туристського бізнесу. У державних програмах розвитку економіки багатьох країн він стоїть на пріоритетних місцях. Вітчизняні традиції MICE-туризму тільки зароджуються, а інфраструктура практично відсутня. Проте в останні роки намітилася стабілізація економіки, повільне, але неухильне зростання іноземних інвестицій, прогрес у розвитку ділових і партнерських відносин із зовнішнім світом, вихід країни з глибокої політичної кризи – усе це вселяє оптимізм і змушує задумуватися про створення в нашій країні цивілізованого ринку MICE-туризму. Розвиток MICE-туризму вимагає більш ретельного дослідження всіх його аспектів.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Мета дисципліни полягає у формуванні спеціальних професійних знань у студентів з теоретичних засад MICE-туризму, особливостей організації ділових заходів, функціонування інфраструктури ділового туризму та організації обслуговування ділових туристів готельними, туристськими та іншими підприємствами сфери послуг та умінь, що забезпечать конкурентоспроможність готельних і туристських закладів, які спеціалізуються на діловому туризмі. Відповідно до мети визначено наступні цілі вивчення дисципліни: - орієнтуватися у формах розвитку туристського бізнесу, типах туризму; - володіти базовими поняття MICE-туризму; - дослідити сучасний стан MICE-туризму; - ознайомитися з історію та теорію створення, формування і розвитку ринку MICE-туризму; - вивчити понятійний апарат MICE-туризму; - ідентифікувати законодавчі та нормативно-правові акти в галузі туризму і готельного бізнесу; - володіти інформацією про умови здійснення стандартизації, сертифікації готельних послуг; - опрацювати сучасні інформаційні технології для виробництва та надання бізнес послуг; - визначити особливості ринку послуг ділового туризму в світовій туристичній сфері.
Результати навчання
В результаті вивчення дисципліни студент отримує навички щодо прийняття управлінських рішень відносно організації ділових зустрічей, функціонування інфраструктури ділового туризму і організації обслуговування ділових туристів готельними, туристськими і іншими організаціями сфери послуг.
Перелік тем
1. Сутність та значення MICE-туризму. 2. Загальна характеристика і особливості політичних ділових заходів. 3. Загальна характеристика і особливості наукових заходів в MICE-туризмі. 4. Професійні ділові заходи. інсентив-туризм. 5. Інфраструктура MICE-туризму. Особливості обслуговування ділового сегмента споживачів готельними підприємствами. 6. Конференц-зали і бізнес-центри: характеристики, вимоги, обладнання. 7. Діловий етикет.
Система оцінювання
Оцінювання активності здобувачів освіти на заняттях здійснюватиметься за 5-бальною шкалою: «5» – відмінний рівень, всебічне і глибоке знання матеріалу, вміння його використовувати на практиці; «4» – матеріал підготовлений на високому рівні, але недостатня активність студента на парі; «3» – посереднє знання основного матеріалу; «2» – знання лише окремих фрагментів основного матеріалу. Максимальна сума балів – 80. Додатково 20 балів можливо отримати, виконавши індивідуальне завдання з курсу.
Форма контролю
залік