Освітня програма направлена на підготовку фахівців в галузі розробки сучасних медичних приладів та систем. Основна увага при підготовці приділяється сучасним комп’ютерним технологіям прийому, обробки та передачі медичних сигналів, створенні програмних продуктів для медичного обладнання, зберігання, аналізу і відображення медичної інформації.
В процесі навчання студенти здобувають знання, необхідні в майбутній професійній діяльності як технічних фахівців в медичних закладах, установах реабілітаційної медицини та косметології, експертів з технічних питань, менеджерів продажу медичної та лабораторної апаратури, розробників програмного забезпечення для медичних установ тощо.
Інформаційні відеосистеми та системи контролю доступу
172 Телекомунікації та радіотехніка
Єдина в регіоні практична освітня програма направлена на підготовку спеціалістів в галузі систем безпеки та відеоспостереження. Студенти оволодівають здатністю проектувати телекомунікаційні мережі, системи відеоспостереження, системи передачі, комутації, зберігання та обробки даних, вивчають основи налагоджування, монтажу, діагностики та ремонту обладнання для відеоспостереження та контролю доступу, адміністрування та проектування мереж різного рівня складності. Студенти отримують навички програмування, комп’ютерного моделювання, адміністрування в області систем відеоспостереження та телекомунікацій.
Розвиток телекомунікаційних і радіотехнічних технологій призводить до того, що в розвинених країнах світу телекомунікації входять у список найпрестижніших навчальних напрямів. Спеціалістами щороку створюються все більш сучасні і досконалі прилади, які роблять зв’язок якіснішим, доступнішим і полегшують життя: Internet, 3G, LTE, 5G, супутниковий зв’язок – зліт нових і розвиток досконаліших технологій неможливий без великої кількості кваліфікованих інженерів з телекомунікації, попит на яких щороку зростає.
Освітньою програмою передбачається підготовка інженерних і наукових кадрів, які можуть працювати у різних галузях розробки та професійного використання сучасних телекомунікаційних систем та мереж, на провідних підприємствах в галузі телекомунікацій, на виробничих, комерційних організаціях з програмування та налагодження телекомунікаційної апаратури, в компаніях мобільного зв’язку та мереж, в підрозділах зв’язку в банківських та фінансових установах, конструкторських бюро, освітніх установах, науково-дослідних інститутах та вищих навчальних закладах.
Освітня програма направлена на підготовку фахівців в галузі розробки сучасних медичних приладів та систем. Основна увага при підготовці приділяється сучасним комп’ютерним технологіям прийому, обробки та передачі медичних сигналів, створенні програмних продуктів для медичного обладнання, зберігання, аналізу і відображення медичної інформації.
В процесі навчання студенти здобувають знання, необхідні в майбутній професійній діяльності як технічних фахівців в медичних закладах, установах реабілітаційної медицини та косметології, експертів з технічних питань, менеджерів продажу медичної та лабораторної апаратури, розробників програмного забезпечення для медичних установ тощо.
Розвиток телекомунікаційних і радіотехнічних технологій призводить до того, що в розвинених країнах світу телекомунікації входять у список найпрестижніших навчальних напрямів. Спеціалістами щороку створюються все більш сучасні і досконалі прилади, які роблять зв’язок якіснішим, доступнішим і полегшують життя: Internet, 3G, LTE, 5G, супутниковий зв’язок – зліт нових і розвиток досконаліших технологій неможливий без великої кількості кваліфікованих інженерів з телекомунікації, попит на яких щороку зростає.
Освітньою програмою передбачається підготовка інженерних і наукових кадрів, які можуть працювати у різних галузях розробки та професійного використання сучасних телекомунікаційних систем та мереж, на провідних підприємствах в галузі телекомунікацій, на виробничих, комерційних організаціях з програмування та налагодження телекомунікаційної апаратури, в компаніях мобільного зв’язку та мереж, в підрозділах зв’язку в банківських та фінансових установах, конструкторських бюро, освітніх установах, науково-дослідних інститутах та вищих навчальних закладах.