Головна мета - формування у здобувачів вищої освіти комплексу знань, умінь та навичок, необхідних для розв’язання складних спеціалізованих задач та вирішення практичних питань у сфері будівництва та цивільної інженерії.
Основною ціллю ОП є інтелектуальний, соціокультурний та особистісний розвиток здобувачів освіти за рахунок поєднання здобуття фундаментальних знань, прикладних умінь і навичок та проектного навчання з оволодінням іноземними мовами, цифровими та інформаційними технологіями.
Увага надається вивченню користування сучасними програмними продуктами, що застосовуються в проектних роботах, серд нихяк закордонні так і вітчизняні розробки: Autodesk Revit, САПР Ліра, Кошторис 8.
Другий рівень вищої освіти гірничого інженера покликаний закріпити вже отримані знання та навички, поглибити знання зі спеціальних інженерних дисциплін. Розвинути аналітичні здібності для пошуку проблем у технологічних процесах галузі, вміння висувати гіпотези та проводити початкові дослідження для підтвердження чи спростування висунутих гіпотез.
Увага надається вивченню сучасних прикладних програмних продуктів серед яких AutoCAD Civil3D, ГІС K-MINE тощо.
Здобуття теоретичних знань, умінь, навичок та інших компетентностей, достатніх для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем у галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності, що пов'язані з гірничо-видобувною галуззю, оволодіння методологією наукової та педагогічної діяльності, а також проведення власного наукового дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення.
Особі, яка успішно виконала відповідну освітньо-науковоу програму та публічно захистила дисертацію у спеціалізованій вченій раді присуджується освітній і водночас перший науковий ступінь «Доктор філософії».