Туризм як сфера професійної діяльності передбачає формування, просування, реалізацію та організацію споживання туристичного продукту, послуг суб’єктів туристичної діяльності. Ціль навчання: формування загальних та фахових компетентностей для успішного здійснення професійної діяльності у сфері рекреації і туризму. Предметна область підготовки містить знання з географії та історії туризму, туристичного краєзнавства і країнознавства, рекреалогії, організації туризму та екскурсійної діяльності, організації готельної та ресторанної справи, транспортного обслуговування, інформаційних систем і технологій в туризмі, економіки туризму, туроперейтингу, менеджменту та маркетингу туризму, правового регулювання та безпеки туристичної діяльності. Інтегральна компетентність випускника: здатність комплексно розв’язувати складні професійні задачі та практичні проблеми у сфері туризму і рекреації.
Основною складовою галузі «Сфера обслуговування» є готельно-ресторанне господарство. Індустрія гостинності є однією із найдинамічніших галузей світової економіки, що стрімко розвивається, а відповідно і вимагає високого рівня професійної підготовки кадрів. Об’єктом вивчення під час навчання в магістратурі є готельно-ресторанна справа як сфера професійної діяльності, формування і координування організаційних, сервісних, управлінських, виробничих, технологічних, економічних, маркетингових процесів суб’єктів готельно-ресторанного бізнесу на операційному та стратегічному рівнях, методології та методи їх досліджень. У випускника магістратури сформується інтегральна компетентність - розв’язувати складні задачі дослідницького та/або інноваційного характеру готельно-ресторанної справи.
Метою навчання за ОПП “Туризмознавство” є формування загальних і фахових компетентностей для успішного здійснення економічної, організаційно-управлінської, проектної, виробничо-технологічної діяльності у сфері рекреації, туризму і курортів. Предметна область містить знання з туризмології (теорії і методології туризму), наукових засад розвитку сталого туризму, управління якістю туристичних послуг, управління проектами в туризмі, специфіки функціонування туристичного ринку і міжнародного туристичного бізнесу, управління регіональним розвитком туризму, інформаційно-інноваційної діяльності, управління туристичними об’єднаннями та організаціями регіонального, державного та міжнародного рівня. Інтегральна компетентність випускника: здатність ставити та успішно вирішувати на достатньому професійному рівні науково-дослідницькі та практичні завдання, узагальнювати практику туризму і рекреації, прогнозувати напрями їх розвитку.